ليگ دسته اول ووشو ايران
ووشوكاران تيم منتخب هیأت ووشو استان قم در نخستين ديدار خود از دوره جديد مسابقات ليگ دسته اول ووشو مردان ايران موفق به شكست هیأت چمران شدند.
کد خبر: ۶۷۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸ 21 October 2018

به گزارش تابناک قم، بعد از حضور تیم بانوان هیأت ووشو قم در رقابت‌های فصل 1397 لیگ برتر ووشو زنان ایران، مردان ووشوکار نیز کار خود را در دوره جدید پیکارها لیگ دسته اول ووشو مردان کشور آغاز کردند تا ووشو قم توانمندی و قابلیت‌های بالای فنی خود را به نمایش بگذارد.

این در حالی است که رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور با حضور 10 تیم در دو گروه مقدماتی آغاز شد، لیگی که در آن تیم مردان هیأت ووشو قم در گروه دوم قرار گرفته و به شکل رفت و برگشت با حریفان خود برای کسب مجوز صعود به مرحله بعد رقابت می‌کند.

در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های هیأت ووشو اصفهان، قزوین، ملایر، مدرسه ووشو نشتارود و شهرداری قروه حضور دارند و تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی تیم‌های هیأت ووشو تهران، شینگ یی چوان هیأت چمران، هیأت ووشو قم، باشگاه آرین فومن و هیأت سیستان و بلوچستان هستند.

در هفته نخست این رقابت‌ها ووشوکاران قم نخستین مسابقه خود را برابر تیم شینگ یی چوان هیأت چمران برگزار کردند، دیداری که در آن نماینده قم با حساب هفت بر چهار حریف خود را شکست داد تا شروع موفقی در بازگشت مجدد ووشوکاران به قم لیگ ایران داشته باشد.

دومین مسابقه نماینده قم یک دیدار سخت و نفس‌گیر در مقابل تیم هیأت ووشو تهران بود که در نهایت با برتری 9 بر 3 به سود تهرانی‌ها پایان یافت و بدین‌ترتیب یک برد و یک باخت در پایان دیدارهای هفته‌های اول و دوم مسابقات فصل 1397 لیگ دسته اول ووشو ایران در کارنامه تیم هیأت ووشو قم به ثبت رسید.

در پایان رقابت‌های برگزار شده این دو هفته، در گروه نخست تیم هیأت ووشو اصفهان با کسب 6 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی ایستاد و در گروه دوم تیم هیأت ووشو تهران با همین تعداد امتیاز صدرنشین شد تا تیم‌ها منتظر دیدارهای هفته‌های آتی لیگ برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار