همزمان با آغاز پیاده‌روی اربعین حسینی:
خادمان موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از صبح جمعه، 27 مهرماه یک روز زودتر از موعد مقرر روند خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را آغاز کردند.
کد خبر: ۶۷۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲ 21 October 2018

به گزارش تابناک قم، جمعه، 27 مهرماه، 12 روز مانده به اربعین حسینی اما افراد با سنین مختلف در سراسر مسیر نجف به کربلا درحال پیاده‌روی هستند چراکه امسال حرکت عاشقان و ارادتمندان به امام حسین علیه‌السلام زودتر از سال گذشته آغاز شده است.

خادمان موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) نیز در عمود 1080 در حاشیه زیارت دوره خود برای آماده‌سازی بخش‌های مختلف موکب تلاش می‌کنند تا بتوانند بستر ارائه خدمات مختلف فرهنگی، درمانی، بهداشتی، اسکان و اغذیه را به شیوه مطلوب فراهم سازند.

موکب حرم بانوی کرامت بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید فعالیت خود را از روز 28 مهرماه آغاز می‌کرد اما روز گذشته، با آغاز حرکت پیاده‌روی اربعین حسینی، خادمان این موکب یک روز زودتر از موعد مقرر به میزبانی از زائران پرداختند.

خدام از صبح امروز علاوه بر اینکه در قالب کمیته‌های خود فعالیت‌هایی از جمله برپایی حسینیه، ایجاد ایستگاه صلواتی، راه‌اندازی نانوایی، استقرار درمانگاه و داروخانه و… را دنبال می‌کردند، برای رفاه بیشتر زائران مسیر پیاده‌روی نیز درحال تلاش بودند.

گفتنی است، فعالیت رسمی موکب با تلاش خادمان از صبح امروز آغاز شد و تا هشتم آبان‌ماه ادامه خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار