نماينده فوتسال استان قم عنوان بهترين تيم هفته پاياني نيم‌فصل مسابقات ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۶۶۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۲ 19 October 2018

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که امسال 14 تیم در بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران حضور دارند و بازی‌ها برای نخستین‌بار بعد از 26 هفته رقابت رفت و برگشت وارد مرحله پلی‌آف می‌شود، هشت تیم بالای جدول به این مرحله می‌روند و از جمع چهار تیم پائین جدول نیز دو تیم به دسته اول سقوط می‌کنند.

در این لیگ نماینده فوتسال قم با نام سوهان محمد سیما وارد بازی‌ها شد، تیمی که متشکل از بهترین‌های فوتسال قم است و کارشناسان این تیم را یکی از شانس‌های کسب مقام قهرمانی می‌دانند، تیمی که حسین صبوری بازیکن سابق ارم‌کیش قم آن را هدایت می‌کند و نیم‌فصل را با کسب رتبه پنجم جدول به پایان رساند.

تیم لیگ برتری فوتسال قم به دلیل اینکه در نیم‌فصل نخست لیگ برتر با مشکلات متعددی از جمله گرفتاری‌های مالی دست به گریبان بود فراز و نشیب‌های زیادی داشت ولی هیچ‌گاه از نیمه جدول پائین‌تر نرفت، ضمن اینکه هرگز صدر جدول را ندید و از رتبه دوم تا هفتم را تجربه کرد.

فوتسالیست‌های قمی در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر با داستان و ماجرایی عجیب و قریب راهی شهر قدس شدند تا با پارسیان روبه‌رو شوند، دیداری که بعد از سه شکست سنگین خارج از خانه برای آنها اهمیت بسیار زیادی داشت اما نماینده قم به دلیل مشکلاتی که درون خود دارد، در این بازی فقط با هفت بازیکن به میدان رفت.

مسعود ایازی، سعید قاسمی، هاشم فرج‌زاده، علیرضا وفایی، ناصر اطمینان، روح‌الله ایثاری و محمدحسین کوهستانی هفت بازیکنی بودند که در بازی سخت خارج از خانه مقابل پارسیان شهر قدس بازی کرده و تیم‌شان را به برتری سه بر دو رساندند تا عنوان بهترین تیم هفته سیزدهم و پایانی نیم‌فصل را به خود اختصاص دهند.

بهترین‌های هفته سیزدهم لیگ برتر در حالی مشخص شدند در تیم منتخب هفته نیز محمدحسین کوهستانی زننده دو گل نماینده قم در میهمانی پارسیان یکی از پنج بازیکن برتر هفته شد تا نماینده قم که مشکلات مدیریتی و مالی عدیده‌ای دارد با این خاطره خوش به تعطیلات نیم‌فصل برود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار