مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در راه استواری این انقلاب فرهنگی خون‌‌های زیادی ریخته و جوانان زیادی شهید شده‌اند و به همین دلیل وضعیت نامناسب فرهنگی در کشور قابل‌قبول نیست.
کد خبر: ۶۶۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۵ 19 October 2018

به گزارش تابناک قم، سید جواد هاشمی در همایش ملی متولیان حسینیه‌های شهید که در سالن‌ همایش‌های مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: امروز همان رسالتی که حضرت زینب(ع) در جریان عاشورا داشت بر عهده خانواده‌های شهداست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان قم افزود: اسارت اهل‌بیت پیامبر اکرم(ص) پس از عاشورا بزرگ‌ترین درد و اتفاق ناگوار در طول تاریخ است و هیچ مصیبتی به بزرگی این اتفاق تلخ نمی‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: مقابله با غارتگری فرهنگی و شبیخون فرهنگی که رهبر معظم انقلاب به آن تأکید دارند به عهده شما خانواده‌های شهدا است و شما در خط مقدم مقابله با دشمنان فرهنگ کشور هستید، امروز خانواده‌های شهدا نقش بسیار اساسی در یاری‌کردن ولی زمان خود دارند.

هاشمی با اشاره به ضرورت توجه به آرمان‌های اسلام و انقلاب ادامه داد: توجه به عفاف و حجاب و همچنین ترویج فرهنگ شهادت در کشور امر بسیار مهمی است که مسئولان فرهنگی و مردم باید با همدلی و وحدت در اعتلای این فرهنگ در جامعه بکوشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان قم با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است عنوان کرد: در راه استواری این انقلاب فرهنگی خون‌‌های زیادی ریخته و جوانان زیادی شهید شده‌اند و به همین دلیل وضعیت نامناسب فرهنگی در کشور قابل‌قبول نیست.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار