شاگردان عاصم‌آبادي كانديداي سقوط
ثبت چهارمين شكست در ششمين مسابقه فصل جاري رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌هاي كشور تيم صباي قم را در خطر سقوط به دسته پائين‌تر قرار داد.
کد خبر: ۶۶۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 17 October 2018

به گزارش تابناک قم، تیم جوانان صبای قم که مدافع عنوان قهرمانی فصل 97 – 1396 مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، در پایان هفته ششم لیگ برتر امسال هیچ نشانه‌ای از یک تیم قهرمان ندارد و اکنون در انتهای جدول رده بندی بازی‌های لیگ برتر کاندیدای سقوط به دسته اول است.

این تیم که از بی‌مدیریتی در باشگاه صبای قم و نداشتن حامی مالی به شدت رنج می‌برد، در 6 هفته سپری شده از بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال جوانان ایران در چهار مسابقه به حریفان خود باخته و از 18 امتیاز تنها چهار امتیاز اندوخته تا در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرد.

صبای قم بعد از باخت 3 بر صفر به نفت تهران، برد یک بر صفر برابر شاهین بوشهر، تساوی بدون گل با ستارگان گرگان، باخت 3 بر 1 به مس کرمان و شکست 3 بر 2 در جدال با ذوب‌آهن اصفهان، ششمین مسابقه این فصل خود را نیز در قم به تیم فولاد خوزستان واگذار کرد.

جوانان صبای قم که بعد از شکست هفته پنجم برابر ذوب‌آهن با استعفای غیر منتظره سرمربی خود یعنی داوود عاصم‌آبادی مواجه شده بودند، علیرغم بازگشت مجدد این مربی به نیمکت تیمشان، در بازی خانگی هفته ششم لیگ برتر برابر دیدگان قمی‌های حاضر در ورزشگاه شهید حیدریان قم به میهمان خود فولاد خوزستان نیز 2 بر 1 باختند.

نماینده لیگ برتری فوتبال قم در بازی خانگی هفته ششم فصل جاری لیگ برتر مقابل کارخانه بازیکن‌سازی فوتبال ایران یعنی فولاد خوزستان عملکرد خوبی داشت اما در استفاده از موقعیت‌های گلزنی ناموفق بود تا با این باخت همچنان در انتهای جدول رده‌بندی یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پائین‌تر باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار