با کسب 14 رای از 15 رای اعضای مجمع
مجمع انتخابات هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم با انتخاب مجدد سعید توکلی براي رياست چهار ساله آينده اين هیأت ورزشي به پايان رسيد.
کد خبر: ۶۶۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ 16 October 2018

به گزارش تابناک قم، مجمع انتخابات برای تعیین رئیس جدید هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم با حضور غلام‌علی محمدعلی‌پور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم و دیگر اعضای مجمع برگزار شد.

ریاست این مجمع را رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی عهده‌دار بود و با حضور نفراتی نظیر نمایندگان داوران، مربیان، باشگاه‌ها، آموزش و پرورش، بخش‌ها و شهرهای تابعه، ورزش بانوان و... 15 نفر در مجمع واجد شرایط رای بودند که رئیس پیشین این هیات را برای چهار سال ریاست مجدد انتخاب کردند.

میزبان این مجمع سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم بود و این مجمع در حالی برگزار شد که در طول دو دوره چهار ساله قبل یعنی از سال 1389 تا 1393 و از سال 1393 تا 1397 سعید توکلی ریاست هیأت انجمن‌های ورزشی قم را عهده‌دار بود و سومین‌بار متوالی ریاست این هیأت ورزشی شد، هیأتی که توکلی از زمان آغاز فعالیت آن در سال 1389 ریاست می‌کند.

با مهلتی که امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم در نظر گرفته بود، سه کاندیدا به نام‌های حسن حیدری‌زاده، محسن فارسی و سعید توکلی نامزد ریاست این هیات بودند اما فارسی در جلسه مجمع حضور نیافت و حیدری‌زاده هم رای نیاورد تا توکلی با قاطعیت برای سومین دوره متوالی رئیس شود.

در این مجمع که به دلیل حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در سمینار مدیران کل ورزش و جوانان کشور در غیاب حسن عابدی برگزار شد و برگزاری آن نزدیک به دو ساعت طول کشید، 15 نفر واجد شرایط رای بودند که از این جمع یک نفر رای سفید به صندوق آراء انداخت و 14 نفر دیگر به سعید توکلی رای دادند.

این در شرایطی است که فدراسیون انجمن‌های ورزشی با تصمیم سازمان تربیت بدنی سابق در سال 1389 تشکیل شده و با جدایی تعدادی از رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون همگانی، رشته‌های راگبی و کریکت و اضافه شدن چند انجمن از دیگر فدراسیون‌ها، این فدراسیون هم اکنون نزدیک به 20 رشته ورزشی را زیرپوشش خود دارد و هیأت قم نخستین هیات استانی این فدراسیون محسوب می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار