معاون اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم از برقراری موکب علی بن جعفر(ع) در شهر سامرا خبر داد و گفت: فعالیت این موکب از روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه هفته جاری تا دو روز بعد از اربعین حسینی در شهر مقدس سامرا آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ 16 October 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین یوسف احمدی از برقراری موکب علی بن جعفر(ع) در شهر سامرا خبر داد و اظهار داشت: فعالیت این موکب از روز پنجشنبه 26 مهرماه هفته جاری تا دو روز بعد از اربعین حسینی در شهر مقدس سامرا آغاز خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: موکب علی بن جعفر(ع) به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم و با گردانندگی هیئات امنای امامزادگان استان تشکیل‌شده است.

وی با اشاره به نوع خدماتی که به زائران اربعین حسینی از سوی موکب علی بن جعفر(ع) ارائه می‌شود، گفت: زائران اربعین حسینی در شهر سامرا روزانه با وعده‌های غذایی صبحانه، نهار و شام پذیرایی شده و در هر وعده 6 هزار غذای گرم در میان زوار توزیع می‌شود.

احمدی با اشاره به ایرانی بودن غذاهای گرم که در میان زوار اربعین حسینی توزیع می‌شود، ابراز کرد: در وعده غذایی صبحانه، نون و پنیر و حلیم و ناهار، برنج و خورشت بوده و برای شام هم آش و عدسی، سیب‌زمینی و تخم‌مرغ در میان زوار توزیع می‌شود.

مدیر موکب علی بن جعفر(ع) قم در شهر سامرا با بیان اینکه خدمات این موکب فقط شامل خدمات غذایی است، اظهار داشت: امکانات رفاهی این موکب شامل سرویس بهداشتی و حمام بوده که زوار می‌توانند با مراجعه به موکب از این امکانات استفاده کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار