دبير هیأت تيراندازي استان قم خبر داد
دبير هیأت تيراندازي استان قم از رقابت سه تيرانداز قم با حريفان شركت كننده در پيكارهاي سال 1397 تپانچه قهرماني كشور خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 16 October 2018

به گزارش تابناک قم، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: تیراندازان قم برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی کشور به خوبی در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین قم تمرین کرده‌اند و از هر نظر برای رقابت با حریفان شرکت کننده در این پیکارها آماده هستند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام می‌رسد، اضافه کرد: امسال بیست و هفتمین دوره این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش با حضور تیراندازان استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم با بیان اینکه 180 تیرانداز از 30 استان در این مسابقات حضور دارند، بیان کرد: سه تیرانداز قم در رشته تپانچه به این پیکارها اعزام شده‌اند و هادی باقری، محمود جعفر غفار و امیرحسین متوسل نمایندگان هیأت تیراندازی قم در این پیکارها هستند.

وی با بیان اینکه در فینال این مسابقات به برترین‌ها کاپ و مدال اهداء می‌شود، خاطرنشان کرد: تیراندازان قم در حالی به جوخه آتش می‌روند که از سابقه و تجربه خوبی در رشته تپانچه برخوردار هستند و نسبت به نتیجه‌گیری آنها در رقابت با دیگر حریفان امید زیادی داریم.

متقیان‌نژاد سپس به حضور دو تیم از استان قم در پیکارهای فصل 1397 لیگ تیراندازی باشگاه‌های کشور اشاره و ابراز کرد: تیم‌های مردان و زنان قم همانند سال گذشته در این دوره حضور دارند، با این تفاوت که تیم بانوان قم سال گذشته در دسته اول به میدان رفت و امسال در لیگ برتر با حریفان رقابت می‌کند.

وی در پایان از آماده‌سازی استعدادهای این رشته خبر داد و اظهار کرد: تمرینات تیم‌های پایه تیراندازی قم بعد از برگزاری پیکارهای انتخابی، زیر نظر کادر فنی به میزبانی سالن تیراندازی شهید مهدی زین‌الدین برای حضور در نخستین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار