در پایان هفته ششم رقم خورد؛
پایان دیدارهای هفته ششم لیگ فوتبال نوجوانان استان قم با تشکیل مثلث قهرمانی در این رقابت ها همراه بود.
کد خبر: ۶۶۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 15 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ رده سنی نوجوانان استان قم شامگاه یکشنبه به پایان رسید و اکنون ۳ تیم، سایه به سایه یکدیگر برای قهرمانی لیگ رقابت می‌کنند و خود را از سایرین جدا کرده‌اند.

در آخرین بازی برگزار شده از هفته ششم این مسابقات، در ورزشگاه تختی قم تیم‌های شاهین و عقاب در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند که چند صحنه مشکوک در محوطه جریمه هر دوتیم و موقعیت‌های فراوان بازی را جذاب کرد.

اما تیم صدرنشین هما که در حال حاضر ۱۶ امتیازی است و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم عرفان گستر در رده نخست قرار گرفته است این هفته توانست در دیدار برابر سیاه جامگان ۴ بر صفر به پیروزی برسد آن هم در شرایطی که هما در اتفاقی جالب بازی را با کمتر از ۱۱ بازیکن آغاز کرده بود.

تیم رده دومی عرفان گستر نیز در مسابقه برابر شهر قائم ۵ بر یک به برتری رسید و این برد را در حالی کسب کرد که تیم بازنده، چند موقعیت گل داشت اما در ضربات پایانی بی دقت عمل کرد. عرفان گستر با این برد همچنان سایه به سایه هما پیش می‌رود.

مهام پلیمر تیم سوم جدول رده بندی که ۱۵ امتیازی است و تنها یک امتیاز با تیم‌های اول و دوم جدول فاصله دارد در هفته ششم پیروزی دشواری کسب کرد و به سختی توانست ۲ بر یک از سد آریا بگذرد و به قهرمانی امیدوار بماند.

تیم انتهای جدولی وحدت نیز در مسابقه برابر پیام ۴ بر یک شکست خورد. در هفته‌های آینده بازی حساس هما و مهام پلیمر می‌تواند روند قهرمانی را به سود عرفان گستر تغییر دهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار