انتقاد استاندار قم
استاندار قم گفت: متأسفانه برخورد و رفتار نامناسب هنوز هم در برخی از ادارات و بخش‌ها وجود دارد این ضعف باید حل شود، چراکه به افزایش نارضایتی دامن می‌زند.
کد خبر: ۶۶۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۴ 15 October 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای پدافند غیرعامل که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به‌ ضرورت توجه به فراگیری مفاهیم پدافند غیرعامل، اظهار داشت: توصیه‌های مقام معظم رهبری در زمینه پیچیدگی‌های پدافند غیرعامل باید موردتوجه قرار گرفته و یک گفتمان سازی عمومی در این زمینه صورت گیرد.

وی افزود: در رابطه با گفتمان سازی عمومی، صداوسیما و رسانه‌ها می‌توانند کمک شایانی به رشد روند آن کنند.

استاندار قم کوشش در راستای افزایش آگاهی در زمینه پدافند غیرعامل را ضروری دانست و گفت: در رابطه با پدافند غیرعامل هر چه بیشتر کوشش شود، برنامه‌های آن می‌تواند به بهترین نحو انجام شده و در جهت ایجاد نشاط و امید در جامعه گام بزرگی برداشته می‌شود.

صادقی خاطرنشان کرد: حفظ سرمایه‌های اجتماعی از طریق رفتار مدیران دولتی و غیردولتی با تقویت پدافند غیرعامل رابطه مستقیم دارد.

وی پدافند غیرعامل را یکی از راه‌های مقابله با دشمنی‌های بیرونی دانست و عنوان کرد: امروز که در فضای جنگ سیاسی با دشمن قرارگرفته‌ایم، حل این معضلات از طریق تقویت انسجام اجتماعی میسر بوده و پدافند غیرعامل در این حوزه کاربرد دارد.

استاندار قم با انتقاد از رفتارهای نامناسب در برخی از ادارات با ارباب‌رجوع، تصریح کرد: متأسفانه برخورد و رفتار نامناسب هنوز هم در برخی از ادارات و بخش‌ها وجود دارد که این ضعف باید حل شود، چراکه به افزایش نارضایتی دامن می‌زند.

صادقی نقش بالای تبلیغات رسانه‌ای در افزایش مفاهیم پدافند غیرعامل در جامعه را موردتوجه قرار داد و تأکید کرد: ائمه جمعه و سایر ابزارهای تبلیغاتی می‌تواند به افزایش آگاهی حوزه پدافند غیرعامل کمک کند.

وی بیان کرد: آموزش‌ها باید جنبه یادگیری داشته و از جنبه‌های آموزشی صرف خارج شود و یکی از دستگاه‌هایی که در این زمینه می‌تواند پیشگام باشد، هلال‌احمر بوده و می‌توان از ظرفیت آن استفاده بهینه کرد.

استاندار قم با تأکید بر لزوم حل معضلات ناشی از تلفن همراه، ابراز کرد: تخلیه اطلاعاتی از طریق تلفن همراه یک آسیب قدیمی بوده که باید یک آسیب‌شناسی صورت گیرد تا کاربران مربوطه بتوانند از طریق راهکارهای ساده از این آسیب پیشگیری کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار