سرپرست اورژانس کشور گفت: ۳۹ فروند بالگرد در قالب اورژانس هوایی داریم که تاکنون ۲۳ هزار نفر را جابجا کرده و ۶۵ درصد آن‌ها رابه اتاق عمل برده و نجات داده است که همه این اقدامات به صورت رایگان انجام شده است.
کد خبر: ۶۶۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱ 15 October 2018

به گزارش تابناک قم، پیرحسین کولیوند در دیدار با آیت الله سبحانی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 40 سال است که اورژانس کشور شکل گرفته و در حال حاضر 4800 دستگاه آمبولانس در کشور در حال فعالیتند که هفته گذشته 700 دستگاه آمبولانس اضافه شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم خدمات امداد و نجات را به سمت روستاها ببریم، افزود: 39 فروند بالگرد در قالب اورژانس هوایی داریم که تاکنون 23 هزار نفر را جابه‌جا کرده و 65 درصد آن‌ها رابه اتاق عمل برده و نجات داده است که همه این اقدامات به صورت رایگان انجام شده است.

سرپرست اورژانس کشور بیان کرد: در شهرهایی مثل تهران که شلوغ است و جابه‌جایی آمبولانس در برخی از مناطق سخت انجام می‌شود از موتور آمبولانس استفاده می‌شود، برای تکیه و حسینیه‌ها و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی با برنامه ریزی بسیار خوبی فعالیت می‌کنیم.

کولیوند با بیان اینکه تلاش ما این است که خدمات خود را به صورت دقیق و سرعت بالا انجام دهیم، ادامه داد: همه خدمات در اورژانس کشور به صورت رایگان انجام می‌شود و خدمات ویژه ای برای افرادی که سکته حاد قلبی و مغزی می‌کنند انجام می‌شود.

وی افزود: نیروهایی که در خدمت سازمان اورژانس کشورند نیروهای فعال و جوان و ولایی‌اند، آموزش‌های مورد نیاز جهت پیشگیری توسط اورژانس کشور به صورت رایگان برای طلاب و نظامیان و دانشجویان و اساتید ارائه می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار