سردار سلامی:
جانشین فرمانده سپاه پاسداران فریادهای دشمن را ناشی از شکست‌های متعدد دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی در اوج قدرت آمریکا، شاه را شکست داد و این برای نخستین بار بود که آمریکا چنین مفتضحانه یکی از راهبردی ترین موقعیت‌های خود در جهان را از دست داد.
کد خبر: ۶۶۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱ 14 October 2018

به گزارش تابناک قم، سردار سلامی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به نقشه دشمنان اظهار کرد: آن‌ها می‌خواهند به ما القا کنند که در نظام موازنه قدرت، آنان برتر هستند و برای متزلزل کردن قلب‌های ما تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: شرایط کنونی حساس است و ما نسبت به هر زمان دیگری در موقعیت اطمینان بخش و برتر نسبت به دشمن قرار داریم، ما قدرت‌های غیرخدا را کوچک می‌دانیم، شکوه ظاهری قدرت‌های بزرگ هرگز برای ما هراس انگیز نیست و ما به نگاه صحیح به قدرت امر شدیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: منطق قرآن منطق حق است و ما به نصرت‌های الهی یقین داریم، برای باور به این مساله باید تاریخ چهار دهه انقلاب را دوباره مرور کنیم تا ببینیم خداوند در چه مقاطع زیادی ما را نصرت داده است.

سلامی فریادهای دشمن را ناشی از شکست‌های متعدد دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی در اوج قدرت آمریکا، شاه را شکست داد و این برای نخستین بار بود که آمریکا چنین مفتضحانه یکی از راهبردی ترین موقعیت‌های خود در جهان را از دست داد.

وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند که ما ایستادیم و عقب نشینی نمی کنیم، عقب نشینی خاص دشمنان است و ما بر ایستادگی امر شدیم، ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی درخشید و در آن دوران مفهوم جدیدی از قدرت به جهان عرضه شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: دشمن سیلی‌های بزرگی را از انقلاب ما خورده است، انقلاب در جهان اسلام قدرت سازی کرد و اکنون دشمن تنها با ایران مواجه نیست، در یمن هم قدرتی با معیارهای انقلاب اسلامی به وجود آمده است که در برابر هجوم عربستان این چنین ایستاده است و باتلاقی برای نیروهای متجاوز به وجود آورد.

سلامی با اشاره به غرق شدن کشتی‌های عربستان اظهار کرد: تعداد کشتی‌هایی که در طول جنگ یمن در سواحل یمن غرق شدند بیش از تمام کشتی‌های غرق شده در جنگ‌ها پس از جنگ جهانی دوم بود.

وی ادامه داد: سرزمین‌های اسلامی میدان جهاد شده اند و جهاد عزت مسلمانان است، آمریکا هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کرد، اما منفعتی نبرد و نقشه آمریکا برای خاورمیانه شکست خورد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: آمریکا پس از اشغال لانه جاسوسی، مداخله نظامی کرد، اما در صحرای طبس شکست خورد، و شن‌ها مامور خداوند بود.

سلامی با اشاره به ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ایشان با شجاعت، تدبیر، حکمت، عقلانیت و باور سفینه نجات این ملت را به ساحل پیروزی راهنمایی می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمن دچار عجز سیاسی شده و نفوذ سیاسی خود را از دست داد، دشمن به نفوذ کشورمان در منطقه اذعان کرده است و این نشان از اقتدار ایران دارد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: ایران با وجود اینکه در تحریم جهانی قرار دارد، در حال پیشرفت است و سناریوهای دشمن شکست خورده و این ماجرا ادامه دارد.

سلامی تجربه تعامل با دشمن را تلخ دانست و تصریح کرد: کشورهایی که متحد آمریکا هستند، چگونه توسط این کشور تحقیر می‌شوند و شاهد تخلیه شدن ذخایر ارزی عربستان توسط آمریکا هستیم.

وی ادامه داد: جهان در حال متحد شدن علیه آمریکا است و این کشور قادر به ساختن ائتلاف نیست، کشورمان در قلب تحولات سیاسی منطقه قرار دارد و بدون ما حل معادلات امنیتی و سیاسی ممکن نیست.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: قدرت رهبر معظم انقلاب است که موجب می‌شود ملت ایران از شوک‌ها عبور کند، مردم کشورمان به فراخوان‌های دشمن پاسخ ندادند؛ دشمن فرسوده است و همیشه قدرت نظامی دشمن را رصد می‌کنیم، روزی 60 کشتی دشمن در خلیج فارس بود و همه این کشتی‌ها رفتند، تنها چند کشتی دشمن مانده است.

سلامی سپاه را آماده مقابله با دشمن دانست و با اشاره به حماسه حضور مردم در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: جنگ ما جنگ حضور مردم است و اکنون در موقعیت خوبی قرار داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار