لطفا تجدید نظر کنید
شنیده‌ها حاکی از تلاش‌هایی برای فرماندار شدن حسن عابدی، مدیرکل ناکارآمد ورزش و جوانان قم است، این در حالی است که وی کارنامه ضعیفی در ورزش و جوانان داشته است و جامه فرمانداری برای قامت وی بزرگ می‌نماید.
کد خبر: ۶۶۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۸ 14 October 2018

به گزارش تابناک قم، قانون بازنشستگی مدیران سبب شده است تا جا برای ورود جایگزین‌ها به مشاغل مدیریتی باز شود اما همزمان امکان ارتقاء ناصحیح افراد کم توان برای مشاغل مهم نیز فراهم شده است.

خبرنگار قم نیوز مطلع شده است که جریانی برای فرماندار شدن حسن عابدی، مدیرکل ناکارآمد ورزش و جوانان استان قم تلاش می‌کند تا تحت لوای جوانگرایی، وی را بر جایگاه مهم فرمانداری قم بنشاند و از کنار آن، به مطامع سیاسی و جناحی خود به ویژه درانتخابات بعدی مجلس شورای اسلامی جامه عمل بپوشاند.

قطع نظر از آن چه که این جریان سیاسی به دنبال آن است، عابدی مدیری ناموفق در ورزش و جوانان قم و دارای کارنامه‌ای ضعیف در این حوزه است که از جمله آنها تیم‌های ورزشی قم هستند که در دوران مدیریت وی به قعر جدول‌ها سقوط کردند.

حال این سوال مطرح است که چرا چنین مدیر ناموفقی، به جای بازخواست و تعدیل مقام، ارتقاء پست گرفته و به فرمانداری شهر مهمی همچون قم که برای وی بزرگ می‌نماید، مشغول شود؟

از عقلا و بزرگان قم به ویژه جناب آقای دکتر لاریجانی، نماینده محترم قم در مجلس شورای اسلامی و رییس مجلس، می‌خواهیم جلوی چنین انتصاباتی را به بهانه جوانگرایی گرفته و اجازه ندهند که استاندار در شرف بازنشستگی قم در آخرین روزهای مدیریت خود، تحت تاثیر جریانات سیاسی چنین تصمیماتی گرفته و شهر مقدس قم را تحویل دست‌هایی ناکارآمد بدهد.

قم نیوز در صورت نیاز برگ‌هایی از کارنامه ناموفق حسن عابدی را در ورزش و جوانان استان قم منتشر می‌کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
قحط الرجال هست که این فرد نالایق فرماندار بگذارند این فرد از جناح لاريجاني هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار