حجت الاسلام ذوالنور:
نماینده مردم قم در مجلس گفت: اخیرا شنیده شده که مدیریت آب سرشاخه‌های دز بر عهده آب منطقه‌ای تهران گذاشته خواهد شد که امیدواریم در این تصمیم تجدید نظر شود.
کد خبر: ۶۶۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸ 11 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در مراسم افتتاح تعدادی از پروژه‌های بخش صنعت برق قم که با حضور وزیر نیرو برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: استان قم به دلیل شرایط جوی و همچنین کمبود آب با محدودیت‌های در زمینه سرمایه‌گذاری در بخش نیروگاه‌های حرارتی مواجه است که باید به این مسئله توجه شود.

وی گفت: هزینه تمام شده برق خورشیدی نیز از نیروگاه حرارتی بالاتر است که همین امر موحب نگرانی و عدم ورود سرمایه‌گذاران به این عرصه می‌شود.

نماینده مردم قم در خانه ملت، افزود: برای خرید پنل‌های خورشیدی باید حمایت‌های لازم از سوی دولت صورت گیرد و تامین ارز برای بخش خصوصی جهت واردات پنل‌های خورشیدی باید مورد توجه باشد تا سرمایه‌گذاران با مشکل مواجه نشوند.

حجت الاسلام ذوالنور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مدیریت آب از سد کوچری بر عهده استان قم بوده است، افزود: اخیرا شنیده شده که مدیریت آب سرشاخه‌های دز بر عهده آب منطقه‌ای تهران گذاشته خواهد شد که امیدواریم در این تصمیم تجدید نظر شود.

نماینده مردم قم در خانه ملت افزود: با توجه به ماموریت دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت نیرو که کاری میدانی و سختی بر عهده دارند باید از تلاش‌های آنان قدردانی کرد.

وی گفت: قم در بخش فاضلاب با مشکل مواجه است و امروز در منطقه پردیسان نیازمند سرمایه‌گذاری در این زمینه هستیم چرا که در برخی از خانه‌ها فاضلاب بیرون می‌زند که شرایط بدی را برای ساکنین ایجاد می‌کند.

وی افزود: ۱۲۰ میلیارد تومان برای فاضلاب پردیسان باید هزینه شود که تاکنون بودجه لازم به آن اختصاص نیافته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
کل بودجه مملکت را باید بذاریم در اختیار حکزه علمیه قم تا برای بقیه استانها بودجه را تقسیم کنند. زیرا وجودما بدون حوزه ارزشی ندارد. ضمنا بودجه استانها هم بابد زیر نظر نماینده رهبری و امام جمعه استان مربوطه هزینه شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار