هفته پنجم لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های استان قم مدعیان پیروز شدند و اکنون ۳ تیم هم امتیاز در صدر جدول لیگ جوانان قم حضور دارند.
کد خبر: ۶۶۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 10 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، پرونده هفته پنجم رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های استان قم در رده سنی جوانان شامگاه سه شنبه بسته شد و در بازی‌های برگزار شده ۱۹ گل به ثمر رسید و در صدر جدول تغییراتی حاصل شد.

در مسابقات برگزار شده در ورزشگاه تختی قم، تیم فوتبال پیام در دیدار برابر تیم سرسخت و پر تلاش سیاه جامگان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و روند بردهای پیاپی این تیم قطع شد تا با از دست دادن صدر جدول به رده سوم سقوط کند.

تیم فوتبال مهام پلیمر از فرصت شکست تیم پیام نهایت بهره را برد و به لطف پیروزی قاطع ۴ بر صفر برابر وحدت ۱۲ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی لیگ جوانان قرار گرفت تا امید این تیم به قهرمانی افزایش یابد.

تیم سوهان محمد، ضلع دیگر مثلث قهرمانی نیز این هفته برابر تیم انتهای جدولی اکباتان ۶ بر ۲ صاحب برتری شد و با این پیروزی و کسب ۱۲ امتیاز با تفاضل گل بهتر نسبت به پیام و تفاضل پایین‌تر نسبت به مهام پلیمر در رده دوم قرار گرفت.

تیم شاهین دیگر تیم برنده این هفته بود که موفق شد ۲ بر صفر هما را شکست دهد و با ۲ امتیاز اختلاف تا صدر جدول همچنان امیدوار به هفته‌های آینده بماند. تیم فوتبال عقاب نیز ۴ بر ۲ سرخ پوشان را شکست داد و در رده هفتم جدول لیگ جوانان قم قرار گرفت.

بدین ترتیب در شرایطی که ۴ هفته به پایان لیگ باقی مانده ۳ تیم هم امتیاز در بالای جدول قرار دارند و این شرایط نوید بخش روزهای جذاب در این مسابقات است. در لیگ فوتبال جوانان استان قم ۱۰ تیم حضور دارند و به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند و تیم قهرمان این مسابقات نماینده استان قم در لیگ فوتبال مناطق جوانان کشور در زمستان پیش رو خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار