مدیرکل اطلاعات استان قم عنوان کرد
مدیرکل اطلاعات استان قم گفت: دشمن در ماه‌های اخیر به صورت ویژه به دنبال ایجاد اختلاف میان مردم ایران و عراق است اما با تدابیری که توسط مسؤولان عالی نظام اتخاذ شد و عشق مردم به امام حسین علیه‌السلام این توطئه خنثی شده است.
کد خبر: ۶۶۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 10 October 2018

به گزارش تابناک قم، موسوی ظهر امروز در نشست ستاد مرکزی اربعین استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه اربعین حسینی به نمادی برای اتحاد میان مردم عراق و ایران تبدیل شده است، عنوان کرد: دشمن در ماه‌های اخیر به صورت ویژه به دنبال ایجاد اختلاف میان مردم ایران و عراق است اما با تدابیری که توسط مسؤولان عالی نظام اتخاذ شد و عشق مردم به امام حسین علیه‌السلام این توطئه خنثی شده است.

وی اضافه کرد: با تبلیغات گسترده‌ای که داشته‌ایم حرکت اربعین دشمن را بیشتر از گذشته تحریک کرده است به همین علت ما اقدامات امنیتی مختلفی را در مقابله با حرکت‌های تروریستی، بیوتروریستی و ضدامنیتی مورد توجه قرار داده‌ایم.

همچنین، مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم با بیان اینکه شهر مقدس قم یکی از ایستگاه‌های اصلی برای انعکاس اخبار و برنامه‌های رسانه‌ای اربعین است، عنوان کرد: در سطح کشور انسجام قابل توجهی برای انعکاس رسانه‌ای حرکت اربعین وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال نزدیک به 50 اس‌ان‌جی در کشور عراق مستقر می‌شود که یکی از آن‌ها نیز برای استفاده در موکب حرم حضرت فاطمه معصومه(س) درنظر گرفته شده است؛ در قرارگاه اربعین حسینی استان قم نیز گزارش‌های مختلف تصویری را تهیه و اطلاع‌رسانی‌های مختلف مورد نیاز ایام اربعین را منعکس خواهیم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار