آیت الله سبحانی مطرح کرد
یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه اگر انسان 40 روز گناه نکند قلب او بلاتشبیه همانند قلب نبوی و علوی می شود، گفت: سخنان چنین انسانی فقط حکمت است.
کد خبر: ۶۶۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 10 October 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله سبحانی صبح امروز در درس خارج اصول خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد به روایتی از نبی مکرم اسلام اشاره کرد و افزود: هرکس 40 روز خود را برای خدا خالص کند چشمه های حکمت از قلب وی بر زبانش جاری می شود.

وی با اشاره به اینکه اگر انسان 40 روز گناه نکند قلب او بلاتشبیه همانند قلب نبوی و علوی می شود، بیان کرد: سخنان چنین انسانی فقط حکمت است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه سخنان لقمان همه حکمت بود، بیان کرد: او پندهایی را برای فرزند خود بیان کرده است که برای همگان می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به داستانی از شیخ عباس قمی در خصوص رعایت 40 روز گناه نکردن بیان کرد: شیخ عباس قمی پس از اینکه 40 روز گناه نکرد با خود می گوید که به وادی السلام نجف رفته و فاتحه بخواند. در همین حین می بیند که جنازه فردی را می آورند که از چاقوکشان نجف است و او فریاد بر می آورد که مرا کجا می برید در حالی که جمعیت تشییع کننده فریاد های او را نمی شنیدند ولی شیخ عباس(باگوش برزخی) سخنان خود را می شنید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار