معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)گفت: موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) یک موکب جامع است و خدمات رفاهی، فرهنگی و بهداشتی را به زائران امام حسین(ع) ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۶۶۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۲ 10 October 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام صفر فلاحی در آئین اذن خدمت و هماهنگی خادمان موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) که ظهر امروز در سالن جلسات امام خامنه‌ای حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که بر سر سفره قرآن و عترت پیامبر اکرم(ص) قرار داریم و توفیق و شرف خدمت‌گزاری به زائران امام حسین(ع) را پیدا کردیم.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: امسال به لطف خداوند متعال چهارمین سال است که آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) ادای وظیفه می‌کند و در دو سال گذشته با در نظر گرفته شدن یک مکان و احداث فضایی برای خدمت‌رسانی این امکان فراهم شد تا موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) احداث شود.

مدیر موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ادامه داد: ما درعین‌حال که موکب‌هایی در عراق ایجاد می‌کنیم مهمان مردم شریف عراق هستیم و این افتخاری برای همه ما و مردم عراق است که به زائران امام حسین(ع) خدمت‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در عمود 1080 قرار دارد، عنوان کرد: مهم‌ترین وظیفه ما خدمت‌گزاری است و این خدمت‌گزاری باید همراه با کار فرهنگی باشد، موکب آستان یک موکب جامع است و خدمات رفاهی فرهنگی و بهداشتی را به امام حسین(ع) ارائه می‌دهد.

فلاحی با بیان اینکه ما خادمان باید با یک نگاه مخلصانه به خدمت‌گزاری بپردازیم، بیان کرد: وظایف بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) مشخص‌شده است و خادمان تمام تلاش خود را برای انجام شدن دقیق برنامه‌ریزی‌های این موکب به کار گیرند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ابراز کرد: تلاش آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) این است که پیش از اینکه ایام اربعین شروع شود خادمان موکب این آستان به حرم امام حسین(ع) مشرف شده و زیارت کنند و سپس به ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع) بپردازند.

وی افزود: خادمان باید شرح صدر داشته و صبر و شکیبایی زیادی در خدمت‌‌رسانی به زائران داشته باشند، اگر برای یک زائر مشکلی پیش‌آمده باشد باید خادمان به او آرامش دهند و در حل مشکل وی بکوشند.

فلاحی با بیان اینکه موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) یک موکب فرهنگی است، اظهار داشت: بهترین نماد فرهنگی ما خادمان این موکب هستند و برخورد خادمان ما بزرگ‌ترین تبلیغ فرهنگی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار