معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان از اعزام مشمولان فوق دیپلم، ديپلم و زيرديپلم به خدمت سربازي در مهر ماه سال جاري خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 09 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، سرهنگ ولي ترابي عنوان کرد: کليه مشمولان غائب وغيرغائب داراي مدرک تحصيلي فوق ديپلم، ديپلم و زير ديپلم که داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم مهرماه 1397 هستند، مي بايست راس ساعت 7صبح روزپنج شنبه 19 مهرماه 97 در محل معاونت وظيفه عمومي استان حاضر شده تا به خدمت سربازي اعزام شوند.

وی گفت: باتوجه به عدم ارسال پستي برگه اعزام به خدمت و اينكه برگه معرفي‌نامه مشمولان به مراكز آموزشي ازطريق دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) صادرمي شود، آن دسته از مشمولاني که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفي‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح نشده اند، جهت دريافت معرفي‌نامه مي‌توانند به يکي از دفاتر مذکور مراجعه نمايند.

معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان قم افزود: مشمولاني که اعزام آنان به صورت حضوري و مراجعه مستقيم به آدرس مشخص شده مرکزآموزش، در برگه محل مراجعه خود هستند، مي‌بايست برابر تاريخ و ساعت اعلامي در مراکز آموزش حاضر شوند.

سرهنگ ترابی با بیان این که عدم حضور به موقع در زمان و محل‌هاي تعيين شده غيبت محسوب مي‌شود، تاکید کرد: کليه مشمولان اوراق مربوط به اعزام از قبيل برگ آماده به خدمت ، برگ واکسيناسيون و برگ معرفي‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح و ساير مدارک مورد نياز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار