رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی کشور در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ 08 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، اسماعیل زند اظهار داشت: با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان قم و موافقت فدراسیون ورزش‌های همگانی، مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی مردان کشور، آبان‌ماه امسال در قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاریخ برگزاری این مسابقات ۲۳ و ۲۴ آبان در نظر گرفته شده است و به طور کلی، میزبانی قم از رویدادهای ورزشی کشوری نقش مهمی در توسعه ورزش قم دارد و این هدف را در ورزش همگانی نیز دنبال می‌کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم گفت: جلسه هماهنگی برگزاری این مسابقات در فدراسیون ورزش‌های همگانی باحضور دکتر طاووسی مسئول امور استان‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی و دکتر رمضانی رئیس انجمن آمادگی جسمانی کشور و نمایندگان هیئت همگانی استان قم برگزار شد.

زند بیان داشت: همایش ورزش صبحگاهی و پیلاتس به مناسبت هفته تربیت بدنی روز ۲۶ مهر از ساعت ۷ صبح در ورزشگاه شهید حیدریان ویژه مردان در نظر گرفته شده است و همچنین همایش بخش بانوان نیز در همین روز از ساعت ۸ صبح در بوستان نرگس قم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین مسابقات آمادگی جسمانی خانوادگی جام نشاط ویژ ه بانوان روز پنج شنبه ۱۹ مهر در سالن بدمینتون مرحوم فرهمند ورزشگاه حیدریان برگزار می‌شود به طوری که هر تیم شامل ۷ نفر از اعضای یک خانواده شامل مادربزرگ، مادر، دختر، خواهر، عمه و خاله که ۶ نفر اصلی و یک نفر ذخیره است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار