فرمانده نیروی انتظامی گفت: موضوعات امنیتی و ایجاد امنیت در جامعه یکی از اقدامات مهم و اساسی است که در راستای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی شود.
کد خبر: ۶۶۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۹ 08 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، سردار حسین اشتری در دیدار با آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان، با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت در جامعه اظهار داشت: نیروی انتظامی در حوزه اقتصاد، فرهنگ، اخلاق و فضای مجازی با دقت و جدیت فعالیت می کند.

وی افزود: موضوعات امنیتی و ایجاد امنیت در جامعه یکی از اقدامات مهم و اساسی است که در راستای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی شود.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: در یک سال اخیر نیروی انتظامی فعالیت‌های بسیار خوبی داشت و این آمادگی را دارد که خدمتگذار مردم و سرباز خوبی برای ولایت باشد و مأموریت‌های خود را انجام دهد.

سردار اشتری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان قم توسط نیروی انتظامی افزود: کارهای خوبی برای تأمین امنیت و آرامش مردم استان قم انجام شده است که این روند با قدرت ادامه پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب با تمام قدرت در صحنه حاضر است و مأموریت‌های خود را به نحو احسن انجام می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی این توفیق را دارد که در نقاط مختلف کشور با روحیه جهادی به وظایف خود عمل کند و تأمین امنیت رفت و آمد زائران اربعین یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های این نهاد است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار