آیت‌الله سعیدی:
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: همان‌گونه که مردم حق گزارش گرفتن از پلیس دارند، پلیس نیز باید از مردم، همراهی و دنبال‌کردن وظایف را بخواهد.
کد خبر: ۶۶۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۹ 08 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، با اشاره به اهمیت امنیت اظهار داشت: وظیفه تأمین امنیت از مأموریت‌های مهم ناجا بوده و اخلال گران باید احساس ناامنی کنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی امین مردم و مایه عزت نظام است، افزود: اقتدار سبب دلگرمی مردم و منجر به امنیت می‌شود و اگر مردم احساس امنیت داشته با پلیس همکاری می‌کنند.

امام‌جمعه قم نقش مردم در تأمین امنیت را مهم دانست و ابراز کرد: همان‌گونه که مردم حق گزارش گرفتن از پلیس دارند، پلیس نیز باید از مردم، همراهی و دنبال کردن وظایف را بخواهد.

وی با اشاره به لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در تأمین امنیت کشور خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در اشکال مختلف به دنبال ایجاد ناامنی هستند و باید دستگاه‌های مختلف با همکاری پلیس در تأمین امنیت در کشور برآیند.

فرمانده نیروی انتظامی نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: در این هفته به دنبال ارتقا تعامل با اقشار مختلف مردم بوده و بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب پلیس با مهربانی به مردم خدمت ارائه داده و در مسیر حفظ ارزش‌ها گام بر می‌دارد.

سردار حسین اشتری با اشاره به نقش پلیس در برخورد با اخلالگران اقتصادی تصریح کرد: پلیس در دستگیری 90 درصد محتکران و مفسدان اقتصادی نقش داشته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار