راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی خبری «تابناک جوان» به عنوان یکی از مجموعه رسانه‌های تابناک، پاسخی به نیاز جامعه برای گفت وگو با نسل جوان و در راستای لبیک به رهبر معظم انقلاب برای حضور موثر در جنگ رسانه ای است که در آن جوانان هدف اول و نخست تهاجم دشمنان این مرز و بوم قرار گرفته اند.
کد خبر: ۶۶۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵ 27 September 2018

به گزارش تابناک قم، سایت تابناک جوان همزمان با ایام الله هفته دفاع مقدس به صورت رسمی افتتاح شد تا بدین ترتیب به بخشی از نیازهای محتوایی آینده سازان ایران در این چارچوب پاسخ داده شود.

راه اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی خبری «تابناک جوان» به عنوان یکی از مجموعه رسانه‌های تابناک، پاسخی به نیاز جامعه برای گفت وگو با نسل جوان و در راستای لبیک به رهبر معظم انقلاب برای حضور موثر در جنگ رسانه ای است که در آن جوانان هدف اول و نخست تهاجم دشمنان این مرز و بوم قرار گرفته‌اند. همچنین این سایت درصدد خواهد بود که با همراهی تیم حرفه‌ای رسانه‌ای، نسل جدیدی از رسانه‌های تعاملی و همکار در زمینه‌های مختلف را بنیان گذارد.

مدیریت سایت برنامه‌های گسترده‌ای برای تعریف پویش‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای جوانان در نظر گرفته و به دنبال شکل دهی بازار ایده و رویدادهای مختلفی است که در فضای متکثر رسانه‌ای امروز بتواند فرصت‌هایی که مخاطب برای آن صرف می‌کند را به ارزش افزوده ی مفید و مؤثر تبدیل نماید.

افتتاح رسمی تابناک جوان همزمان با هفته دفاع مقدس

رویکرد علمی به «اقتصادِ توجه»، آموزش و سود مخاطب؛ به عنوان یک پارادایم ابتکاری از دیگر برنامه های اصلی تابناک جوان برای حضور موثر در فضای رسانه ای کشور عنوان شده است.

نسخه اولیه تابناک جوان شامل سرویس های مختلفی من جمله «دیگه چه خبر» با رویکرد ارائه اخبار جوانان، عصر ارتباطات و حوادث، «خانواده» با موضوعات همسرداری، فرزندپروری، مشاوره و سبک زندگی، «کسب و کار» با رویکرد ارائه اطلاعات و آموزش‌های لازم برای استارتاپ ها، فرصت های کسب و کار و کارآفرینی، «فرهنگ و هنر» برای پوشش آثار نوقلم ها و اخبار چهره ها، «جامعه» برای پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی و همچنین بخش های چند رسانه ای و ویژه نامه ای دیگر است.

همچنین تابناک جوان به منظور ضرورت توسعه نشاط و امید در فضای رسانه ای کنونی، سرویس نشاط و سرگرمی، به عنوان یک بخش رسانه ای مستقل با رویکرد خنده ی حلال و مفید را مطرح کرده است.

عقیل منصوری در حالی از سوی موسسه تابناک به عنوان مدیرمسئول تابناک جوان معرفی شده است که این مدیر فرهنگی رسانه‌ای پیش از این در سمت‌هایی مانند ریاست مرکز علمی کاربردی، معاون اجتماعی و فرهنگی و ریاست فرهنگسراهای رازی، فردوس و رویش مشغول فعالیت بوده و همچنین دانش آموخته ی مدیریت آموزشی می باشد.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به درگاه سایت تابناک یا با استفاده از نشانی مستقیم www.tabnakjavan.com وارد این پرتال شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار