امام‌جمعه قم با تاکید بر ضرورت توجه به تامین امنیت اهواز گفت: هر چند از زحمات همیشگی نیروهای مسلح سپاسگزار هستیم اما خواستار پیگیری ریشه‌ها و علل حادثه تروریستی اهواز هستیم.
کد خبر: ۶۶۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۶ 27 September 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل اظهار کرد: سخنرانی مقام ایرانی در برابر یاوه گویی‌های رئیس جمهور ابله و بی‌تدبیر آمریکا مقتدرانه بود و به همین علت جای قدردرانی دارد.

وی ضمن تسلیت گفتن به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی اهواز اضافه کرد: باید بررسی شود که چرا امنیت منطقه مورد نظر به شیوه مطلوب تامین نشده است و موضوع باید به صورت جامع ریشه‌یابی شود.

امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که حمله تروریستی آن‌ها در اهواز نه فقط موجب اختلاف و آشوب در میان مردم ایران نشد بلکه با موجب رسوایی آن‌ها و انسجام بیشتر مردم شد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به تامین امنیت اهواز عنوان کرد: هر چند قدردان زحمات همیشگی نیروهای مسلح هستیم اما پیگیری ریشه‌ها و علل حادثه تروریستی اهواز از اهمیت زیادی برخوردار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار