فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم یکی از جلوه‌های عظمت مکتب شیعه و ملت ایران را پیاده‌روی اربعین حسینی دانست.
کد خبر: ۶۵۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 22 September 2018

به گزارش تابناک قم، سردار غلامرضا احمدی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و 72 تن از یاران با وفایش اظهار داشت: لازم می‌دانم به‌طور خاص نام و یاد امام عظیم‌الشأن و یاد شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را که همه وجود خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند را گرامی بدارم، از همه آنانی که همه آرامش خود را تقدیم و به ملت عظیم ایران اسلامی که در برابر تجاوز تجاوزگران به سرکردگی آمریکا و عمله گری شیوخ منطقه ایستادگی کردند، خدا قوت عرض می‌کنیم.

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم با اشاره به شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال «ما توانستیم» گفت: به فرموده مقام معظم رهبری برخی به دنبال آن هستند که بگویند انقلاب اسلامی به بن‌بست رسیده درحالی‌که مغز و ذهن این افراد به بن‌بست رسیده است. بنابراین این هفته در سال جاری به‌نام ما توانستیم نام‌گذاری شده است.

سردار احمدی بیان کرد: امروز ملت عزیز ایران از هشت سال دفاع مقدس با سربلندی نام می‌برد، این حصری که امروز از آن نام می‌بریم یعنی تحریم‌ها، مربوط به امروز نبوده بلکه مربوط به سال 58 است، ما جنگ را با تحریم‌ها گذرانده‌ایم، حال چه شده با وجود تذکرات ولی امر مسلمین مبنی بر اتکا بر اقتصاد مقاومتی هنوز هم توجه به آن نمی‌شود.

‌فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم یکی از جلوه‌های عظمت مکتب شیعه و ملت ایران را پیاده‌روی اربعین حسینی دانست و گفت: دشمنان به دنبال انحراف و اضمحلال پیاده‌روی اربعین هستند اما با پشتوانه بی‌بدیل ملت عزیز ایران این آزمایش الهی را نیز پشت سر می‌گذاریم و روسیاهی آن برای زغال خواهد ماند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار