شهردار قم در واکنش به استعفای مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم گفت: اینکه این مسئله به دلیل نبود انجام کار فرهنگی بوده صحت ندارد.
کد خبر: ۶۵۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 18 September 2018

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقائیان نژاد اظهار داشت: اینکه این مسئله به دلیل نبود انجام کار فرهنگی بوده صحت ندارد، البته مشکلاتی در این سازمان در زمینه انجام کارهای فرهنگی داشتیم اما بنا بر بلد شدن مشکلات فرهنگی نداریم، و مدیرعامل در این سازمان هستند و به انجام فعالیت می‌پردازند.

وی افزود: قطعاً مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم به همراه افرادی که قرار هست به انجام کار فرهنگی بپردازند در حال همکاری هستند، و وی به‌عنوان یک عنصر فرهنگی باید سعی در مرتفع کردن مشکلات فرهنگی داشته و در این راه قدم بردارند.

شهردار قم با تأکید بر اینکه مشکلات فرهنگی تنها جنبه مالی نداشته بلکه باید افرادی که در سازمان فرهنگی ورزشی در حال فعالیت هستند دیدی فرهنگی داشته باشند، خاطرنشان کرد: نباید پرسنل‌هایی که از جاهای دیگر هستند به این سازمان رهسپار و مأموریت‌هایی که مهم بوده را به آنان بسپاریم و بعد شاهد ناکارآمدی در مأموریت‌های سازمان باشیم.

سقائیان نژاد یکی از دلایل تغییر و تحول در شهرداری را نارضایتی خود در حوزه کمیته فرهنگی دانست و ابراز کرد: شهرداری قم به دنبال تبدیل چند مدیریت به یک مدیریت واحد در شهرداری است، و یکی از دلایل تغییر و تحول در شهرداری این بوده که در راستای محوریت فرهنگ شهروندی حرکت کند.

وی با بیان مقاومت‌هایی در برابر تغییر و تحولات شهرداری قم گفت: به دلیل تقویت بخش فرهنگی تغییراتی در هیئت مدیریت شهرداری به وجود آمده است، و این اعضا به قضیه به‌صورت اورژانسی نگاه می‌کنند، البته همیشه مقاومت‌هایی در برابر این تغییر و تحولات وجود داشته اما وقتی اهمیت این مسئله درک شود و شهرداری به دنبال هیئت‌مدیره‌ای کارآمد است می‌توان نقاط ضعف را شناسایی و نقاط قوت را تقویت کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار