سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از خط‌کشی 140 تقاطع شهری در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 16 September 2018

 

به گزارش تابناک قم،علی نیک با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری برای تامین شرایط ترافیکی شهر برای آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: از پنجم شهریورماه اقدامات لازم در این خصوص آغاز شده تا در آستانه سال تحصیلی جدید شرایط ترافیکی مطلوبی در شهر خصوصا در محدوده مدارس فراهم شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با تاکید بر اینکه اولویت برنامه‌های سازمان در این ایام خط‌کشی معابر و شوارع محدوده مدارس است، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در هر منطقه سه روز زمان صرف خط‌کشی عابر پیاده و ترمیم خطوط معابر می‌شود.

نیک با تاکید بر ضرورت تامین ایمنی خطوط عابر پیاده در محدوده مدارس، گفت: شستشوی خطوط عابر پیاده‌ای نیز که سال گذشته انجام شده در پایان این هفته صورت خواهد گرفت.

وی گفت: در این مدت از پنجم شهریور ماه تاکنون بیش از 140 تقاطع شهری خط‌کشی شده تا دانش‌آموزان برای تردد در سطح شهر ایمنی بیشتری داشته باشند.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه کتاب فرهنگ ترافیک هم آماده شده که در مدارس توزیع خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر پارک ترافیک در قم نداریم که به دنبال راه اندازی آن درسال تحصیلی جدید برای ارائه مفاهیم ترافیکی به دانش‌آموزان هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار