مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم مطرح کرد
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم بر لزوم استفاده از ظرفیت‌ هیئات برای فرهنگ‌سازی مدیریت صحیح پسماند تاکید کرد.
کد خبر: ۶۵۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 16 September 2018

 

به گزارش تابناک قم،سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به نقش هیئات مذهبی در ترویج فرهنگ صحیح مدیریت پسماند خصوصا در عزاداری‌ها، اظهار کرد: برای اینکه بخواهیم در سطح شهر برنامه‌ها اثربخش باشد باید شهروندان مشارکت بیشتری داشته باشند و یکی از بزرگترین سازمان‌های مردم نهاد اثرگذار هیئات مذهبی هستند که خودجوش در این زمینه فعال هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تاکید بر اینکه عزادار امام حسین(ع) باید در محیط مناسب و بهداشتی شهری تردد داشته باشند، خاطرنشان کرد: در این زمینه با توجه به اینکه در ایام محرم تولید پسماند خصوصا ظروف یکبارمصرف به شدت افزایش می‌یابد نیازمند همکاری هیئات و خادمین آنها هستیم.

میرابراهیمی با اشاره به توزیع کارتن‌پلاست در هیئات، گفت: این اقدام سال‌های قبل نیز صورت می‌گرفت تا شهری پاکیزه در شهر در این ایام داشته باشیم و ظروف یکبارمصرف و... جمع آوری شود.

وی خاطرنشان کرد: باید تبلیغات شهری در حریم ایستگاه‌ها صورت گیرد تا پسماندها در شهر رها نشود؛ بارها مشاهده شده که کسانی که نظافت شهری را بر عهده دارند در حال عزاداری هم هستند و اگر مردم مشارکت داشته باشند همه به عزاداری خواهند رسید، انتقال مفاهیم فرهنگ شهروندی در حوزه مدیریت پسماند با اکران بنرها را در دستور کار داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار