فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۳ محموله لوازم‌التحریر، لوازم بهداشتی و پوشاک قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 16 September 2018

به گزارش تابناک قم، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: طی یک هفته گذشته 3 محموله قاچاق شامل لوازم‌التحریر، لوازم بهداشتی و پوشاک به ارزش 15 میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان از 3 دستگاه خودرو کامیون کشف و 15 تن نیز در این رابطه دستگیر شدند.

وی افزود: یکی از مأموریت‌های ویژه‌ای که امسال از طریق سلسله‌مراتب ناجا و در راستای سیاست‌های کلان نظام ابلاغ‌شده بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

سردار آقاخانی با تأکید بر اینکه اهتمام پلیس خط مقدم مبارزه با قاچاق است، دلیل آن را ضربه به نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: بحمدالله همکاران در مجموعه پلیس آگاهی و اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با نیروی مضاعفی در این حوزه وارد عمل شده که می‌توان به افزایش 20 درصدی قاچاق در 5 ماه ابتدای سال جاری با رقمی حدود 10 میلیارد تومان نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه مأموریت مبارزه با قاچاق به‌صورت یک مأموریت ویژه در سال 97 در دستور کار پلیس قرار دارد، ابراز امیدواری کرد: برابر سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی و طی تعاملات با دیگر دستگاه‌های استان شاهد توفیقات بیشتری در این حوزه باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار