معاون استاندار قم مطرح کرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم از اهتمام دستگاه های استان به تامین نیازهای هیأت‌های مذهبی در خصوص اقلامی همچون برنج، گوشت و روغن خبر داد.
کد خبر: ۶۵۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 15 September 2018

به گزارش تابناک قم،مهرداد غضنفری با اشاره به وضعیت بازار در ماه محرم اظهار کرد: در این ماه، نیازمندی‌های مردم افزایش پیدا کرده است و در این خصوص تصمیم گرفتیم که نیازهای هیأت‌های مذهبی در خصوص اقلامی همچون برنج، گوشت و روغن توسط دستگاه‌های استان تامین شود.

وی ادامه داد: افزایش قیمت اقلام و خدمات در استان قم بیش از 10 درصد مصداق بارز گران فروشی است و به شیوه‌های قانونی با این موارد برخورد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: کالاهایی که در استان ضبط می‌شود، فرآیند قیمت گذاری در داخل خود قم و در فاصله معقولی در حد کمتر از یک هفته باید صورت بگیرد.

غضنفری با اشاره به عملکرد ستاد تنظیم بازار استان قم اظهار کرد: برخی از موارد در بحث تنظیم بازار در اختیار استان نیست، اما مدیران قم پیشنهادات خود را برای حل مشکلات به کارگروه مرکزی تنظیم بازار ارائه می‌دهند تا مشکلات کاهش یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارگروه مرکزی تنظیم بازار مصوبه ای داشت که مشکلات در زمینه لاستیک را سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دنبال کند، اما این سازمان ابلاغیه ای خلاف این مصوبه به دستگاه استانی داد و تصمیم گرفتیم این مساله را به مرکز منعکس کنیم تا متولی تامین و توزیع همه گونه انواع لاستیک را در استان بشناسیم و نیاز استان قم را از او مطالبه کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار