مدیر ستاد اقامه نماز قم مطرح کرد
مدیر ستاد اقامه نماز قم گفت: با برگزاری نماز ظهر تاسوعا و عاشورا نماد عزاداری مردم ولایتمدار و ولایی قم به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۶۵۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ 15 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، محمد خامه‌یار در نشست یاوران نماز قم که به منظور هرچه بهتر برگزار شدن نماز ظهر عاشورا برگزار شد گفت: از مردم عزادار قم انتظار می‌رود که نماز ظهر عاشورا را باشکوه‌تر از هر زمان دیگر برگزار کنند و امیدواریم این اتفاق صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری نماز ظهر عاشورا تمهیدات لازم فراهم شده است و با همکاری هیأت‌های عزاداری نماز ظهر تاسوعا و عاشورا به امامت آیت الله سید محمد سعیدی در حرم مطهر و خیابان‌های اطراف آن برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز قم اظهار کرد: علاوه بر حرم مطهر در صحن بقاع امام‌زادگان این شهر، گلزار شهدای علی بن جعفر‌(ع)، اطراف سازمان انتقال خون، عوارضی قم – تهران و در مقابل ایستگاه‌های صلواتی سطح شهر نماز جماعت بر پا خواهد شد.

وی گفت: تمهیدات اقامه نماز ظهر تاسوعا و عاشورا فراهم شده است و امید است بتوانیم نماز باشکوهی را در این ایام برگزار کنیم.

خامه‌یار بیان کرد: نماز ظهر عاشورا با حضور دسته بزرگ عزاداری هیأت رزمندگان در حرم مطهر و میدان آستانه برگزار خواهد شد و یاوران نماز در کنار هیأت‌های عزاداری و خادمین حرم حضرت فاطمه معصومه‌(س) برای برگزاری این فریضه ایفا نقش خواهند کرد.

وی گفت: شبستان بزرگ مسجد امام حسن عسگری، مسجد مدرسه آیت‌الله العظمی گلپایگانی‌(ره) برای برگزاری نماز خواهران در نظر گرفته شده است و مدارس مسیر عزاداران در هسته مرکزی شهر به منظور برگزاری نماز جماعت خواهران آماده خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار