حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه مجلس در شرایط اقتصادی می‌توانست به مردم کمک کند اما به وظیفه خود عمل نکرد گفت: هیئت‌رئیسه مجلس نیز کمیسیون‌ اقتصادی را بسیج نکرد تا راه‌حلی برای مشکلات اقتصادی مردم طراحی کند.
کد خبر: ۶۵۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 15 September 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و تلاش دشمنان برای هدایت و نسبت این مشکلات ‌‌به روحانیت اظهار کرد: ‌‌دشمنان به دنبال القای افزایش ‌مشکلات ‌از سوی روحانیت به مردم هستند که در این خصوص، مبلغان باید هوشیار باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اگر مسئولان به تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری توجه می‌کردند ‌در این شرایط و وضعیت سخت قرار نمی‌گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه ‌امکان ورود مقام معظم رهبری به‌صورت گسترده در همه موضوعات اجرایی کشور اصلا ممکن نیست، خاطرنشان کرد: در هر وزارتخانه به‌صورت جداگانه صدها و هزاران موضوع مهم وجود دارد که مشکلات ایجادشده در همه آن‌ها موجب شده تا شرایط نابه‌سامانی در کشور ایجاد شود.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: اگر ایشان ورود پیدا کنند فریاد برخی از مسئولان بلند می‌شود که چرا به رأی مردم احترام گذاشته نمی‌شود.

وی تاکید کرد: امروز بیشترین توان و عزت جمهوری اسلامی در زمینهٔ نظامی بوده و دلیل آن در تبعیت و فرمانبری از مقام معظم رهبری است.

ذوالنور یادآور شد: رهبرانقلاب از سال 74 نسبت به ‌مسئله اقتصاد غیرنفتی تأکید‌ کردند اما هیچ‌کدام از دولت‌ها به این مسئله اهمیت ندادند و این درحالی‌‌ است که تنها راه‌حل اقتصاد کشور جدایی از اقتصاد نفتی است.

وی افزود: علت مشکلات و نوسانات قیمت ارز در کشور، توزیع ارز در بین تنها‌ چند صرافی بود که ‌زمینه فساد و افزایش قیمت ارز را فراهم کرد.‌

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: مجلس در شرایط اقتصادی می‌توانست به مردم کمک کند اما به وظیفه خود عمل نکرد و مشکلات اصلی مردم در مجلس مطرح نشد و هیئت‌رئیسه مجلس نیز کمیسیون‌های اقتصادی را بسیج نکرد تا راه‌حلی برای مشکلات اقتصادی مردم طراحی کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار