دبیر هیئت بسکتبال قم به مهر خبر داد؛
دبیر هیئت بسکتبال استان قم از پایان کار تیم جوانان قم در مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۵۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 15 September 2018

به گزارش تابناک قم،علی خبری اظهار داشت: رقابت‌های بسکتبال جوانان کشور در سطح B به کار خود پایان داد و تیم بسکتبال استان قم که به نیمه نهایی راه یافته بود در نهایت مسابقات را با رتبه چهارم به پایان رساند.

وی افزود: پرونده این مسابقات روز جمعه در رفسنجان بسته شد و تیم بسکتبال جوانان قم در دیدار رده بندی و برای کسب عنوان سومی تیم اردبیل را در پیش رو داشت و در شرایطی که به دلیل شکست در بازی نیمه نهایی از روحیه مناسبی برخوردار نبود ۹۴ بر ۵۹ نتیجه را واگذار کرد و چهارم شد.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم گفت: تیم بسکتبال قم در مسابقه نیمه نهایی در یک بازی پر افت و خیز برابر تیم استان کرمان، میزبان مسابقات ۶۸ بر ۷۸ بازنده شد در حالی که اگر کرمان را شکست می‌داد می‌توانست به سطح A بسکتبال جوانان کشور صعود کند.

خبری بیان داشت: تیم بسکتبال قم در مرحله گروهی این رقابت‌ها با تیم‌های اردبیل، یزد و آذربایجان غربی همگروه بود که ابتدا ۷۵ بر ۸۱ مغلوب اردبیل شد و سپس ۶۱ بر ۳۸ یزد را شکست داد و در بازی سوم دور گروهی ۷۷ بر ۶۹ برابر تیم آذربایجان غربی صاحب برتری شد.

وی عنوان کرد: پیش از این تیم‌های رده‌های سنی نوجوانان، نونهالان و امید استان قم در مسابقات پایه کشور به میدان رفته بودند و تیم جوانان قم، آخرین تیم اعزامی بسکتبال قم به مسابقات قهرمانی کشور بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار