آیت الله صافی گلپایگانی:
یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه تمام توجه سپاه باید حفظ مقاصد دینی و اسلامی باشد، گفت: اگر مقاصد اسلامی و دینی و ولایت اهل بیت(ع) را پیاده کنیم تمامی مقاصد دیگرمان تأمین می‌شود.
کد خبر: ۶۵۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 13 September 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه باید تمام توجه سپاه به حفظ مقاصد دینی و اسلامی باشد، گفت: اگر مقاصد اسلامی و دینی و ولایت اهل بیت(ع) را پیاده کنیم، تمامی مقاصد دیگرمان تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: اوضاع و احوال امروز به نفع اسلام است و ما همیشه امیدوار یم و می‌دانیم که خداوند متعال هم کمک می‌کند. همه باید در راه ولایت حضرت ولی عصر(عج)، تأیید اسلام و دفع دشمنان تلاش کنند و بدانند پیشرفت حقیقی در دین اسلام است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه همه چیز ما از عزاداری امام حسین(ع) است، افزود: باید مراقب باشیم تا هویت دینی ما محفوظ بماند. اگر مقاصد اسلامی و دینی را دنبال کنیم، مقاصد دیگر هم تأمین می‌شود. همه باید فکرشان این باشد که دین و اسلام جلو برود و مسلمانان دنیایشان پررونق و عظمت باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار