معاون استاندار:
معاون هماهنگی امور اقتصادی ومنابع انسانی استانداری قم گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی فعالیت 2 هزار و 400 واحد صنعتی در این استان است که امر شاهدی بر ارتقای حوزه صنعت است.
کد خبر: ۶۵۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹ 13 September 2018

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری عصر چهارشنبه در جلسه شورای سیاست گذاری و راهبری چهلمین سال انقلاب اسلامی در استانداری قم اظهار داشت: پیش از انقلاب در قم 200 واحد صنعتی وجود داشت که این آمار به چندین برابر در حال حاضر رسیده است.

وی افزود: همچنین در بخش کشاورزی در قم قبل از انقلاب اسلامی 100 هزار تن محصولات کشاورزی برداشت می شد که این امر درحال حاضر به بیش از 500 هزار تن رسیده است.

وی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف گسترده است که باید این مسائل در بین مردم تبیین شود.

غضنفری با بیان این که برخی در جامعه یاس و ناامیدی را انتقال می دهند گفت: افرادی در جامعه هستند که وقتی دستاوردهای انقلاب برایشان تبیین می شود ، علاقه مند به انقلاب می شوند ولی عده ای هستند که شبهه و تردید در انقلاب ایجاد می کنند از این رو بیان دستاوردها تاثیر گذار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی ومنابع انسانی استانداری قم تاکید کرد: انقلاب اسلامی در صورتی می تواند همه گیر باشد که بخش بسیاری از مردم از وضعیت فعلی جامعه ناراضی نباشند.

وی بر فهم درست و همه جانبه انقلاب تاکید کرد و گفت: باید انقلاب را به درستی شناخت و به صورت صحیح و کارآمد اهداف و آرمان های آن را در جامعه تبیین کرد.

غضنفری افزود: باید مدیران دستگاه های مختلف به بیان دستاوردهای انقلاب و توسعه قم در حوزه های مختلف بپردازند چرا که وضعیت استان قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست و این یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن پرداخته شود.

وی اضافه کرد: استان در بخش های مختلفی رشد و جهش قابل توجهی داشته این در حالی است که دشمنان تحریم های بسیاری را به کشورمان و به تبع آن در قم اعلام کرده اند ولی مردم با استقامت و تدبیر این مسائل را پشت سر گذاشته اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی ومنابع انسانی استانداری قم بر مشارکت دستگاه های مختلف با یکدیگر تاکید کرد و گفت: دستگاه های مختلف در کارگروه های شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نباید به صورت پراکنده و جزیره ای عمل کنند بلکه باید با تعامل و جدیت بیشتری برای برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت رسانه ها در اطلاع رسانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره برد و با رعایت حقوق شهروندی پیامدهای انقلاب را در جامعه توسعه داد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار