به مناسبت ایام عزاداری امام حسین(ع) صورت گرفت
3 هزار مترمربع تبلیغات شهری به مناسبت ایام عزاداری امام حسین(ع) با شعار «کرامتنا الشهاده» در سطح شهر قم اکران شد.
کد خبر: ۶۵۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ 12 September 2018

به گزارش تابناک قم، شهرداری قم در آستانه ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران با وفایش اقدام به فضاسازی محیطی و آماده سازی شهر برای برگزاری مراسمات عزاداری کرده است.

از جمله این برنامه‌ها اکران بنرهای مناسبتی و سیاه‌پوش کردن معابر، محلات و محدوده مساجد و هیئات شهر بوده که همچون دو سال گذشته شعار واحدی نیز در این بنرها مورد استفاده قرار گرفته است.

امسال بیش از 3 هزار مترمربع تبلیغات شهری در قالب 700 عدد بنر آویز، 40 عدد بنر پرتابل و استرابورد و 20 عدد بنر عرشه پل و بیلبورد در سطح مناطق مختلف شهر و مسیر تردد زائرین و دسته‌های عزاداری در سطح شهر نصب شده است.

براساس رسم دو سال گذشته امسال نیز شعاری متناسب با ایام برای تبلیغات شهری مورد نظر قرار گرفته که این شعار واحد در پوسترهای تبلیغات شهری «کرامتنا الشهاده» براساس حدیثی از امام صادق(ع) استخراج شده است؛ همچنین طراحی‌های انجام شده تبلیغات شهری این ایام طرح‌های منتخب پوسترهای سوگواره عاشورایی است.

با توجه به افزایش قیمت بنر و... هیئات مراجعه کمتری برای نصب بنر تبلیغاتی داشته‌اند و شهرداری هم با توجه به محدودیت فضاهای تبلیغات رایگان تلاش کرده است تا به صورت مساوی این فضاهای رایگان را بین هیئاتی که درخواست داشتند توزیع کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار