تيم ملي فوتبال نوجوانان در راه آماده‌سازي براي حضور موفق در مسابقات 2018 فوتبال قهرماني آسيا و انجام يك مسابقه تداركاتي به قم سفر مي‌كند.
کد خبر: ۶۵۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 12 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، تیم ملی فوتبال رده سنی نوجوانان کشورمان در راه حضور پرقدرت و موفق در رقابت‌های 2018 قهرمانی نوجوانان آسیا این‌ روزها زیر نظر کادر فنی خود به سرمربیگری عباس چمنیان مشغول انجام تمرینات آماده‌سازی در تهران است.

ملی‌پوشان که پیش از رویارویی با حریفان آسیایی خود از بیستم شهریور ماه آخرین مرحله آماده‌سازی خود را در مجموعه ورزشی الیاف تهران از سر گرفته، روز جمعه 23 شهریور ماه در قم حضور یافته و اردویی کوتاه مدت همراه با یک بازی تدارکاتی را در قم برگزار می‌کند.

به همین منظور بازی دوستانه‌ای با تیم منتخب نوجوانان قم برای این تیم برنامه‌ریزی شده و فوتبالیست‌های قمی از ساعت 16 روز جمعه 23 شهریور ماه با انگیزه نشان دادن استعداد و توانایی‌های فنی خود در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم مقابل تیم ملی قرار می‌گیرند.

طبق برنامه ریزی انجام شده از کادر فنی تیم ملی فوتبال، این بازی علاوه بر یک رقابت تدارکاتی، انتخابی تیم ملی برای شناسایی نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی نوجوانان به شمار می‌رود و عباس چمنیان سرمربی تیم ملی، عملکرد بازیکنان قمی را نیز زیر نظر خواهد داشت تا در صورت وجود استعدادهای مد نظر وی، از آنها برای اردوهای آینده تیم ملی دعوت به عمل بیاورد.

ملی‌پوشان نوجوان فوتبال کشورمان که خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی زیر 16 سال آسیا آماده می‌کنند بعد از پایان سفر به قم و مسابقه تدارکاتی با تیم عرفان‌گستر فرهنگ قم، ایران را به مقصد مالزی محل برگزاری بازی‌های آسیایی ترک می‌کنند.

شاگردان عباس چمنیان در مرحله مقدماتی رقابت‌های 2018 قهرمانی فوتبال نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی با تیم‌های ملی اندونزی، هند و ویتنام همگروه هستند و روز سی‌ام شهریور ماه در نخستین بازی خود به مصاف تیم ملی نوجوانان اندونزی می‌روند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار