سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان بمناسبت فرا رسیدن ماه محرم و صفر توصیه‌های ترافیکی را به همشهریان و عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ارائه کرد.
کد خبر: ۶۵۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 12 September 2018

به گزارش تابناک قم، سرهنگ علی حسن قیصری اظهار کرد: از مسئولان هیئت‌ها درخواست داریم که داربست‌ها و ایستگاه های صلواتی را به گونه ای برپا کنند که سطح پیاده رو و سواره کمتر اشغال شود، به طوری که مشکل ترافیکی برای عابران و وسایل نقلیه فراهم نشود، ولی چنانچه این امر محقق نشود باعث ایجاد گره‌های ترافیکی و اخلال در مأموریت‌های خودروهای امدادی می‌شود.

سرهنگ قیصری به دارندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: رانندگان عزیز می‌بایست در این ایام چنانچه چراغ های جلو وعقب و نیز چراغ ترمز وسیله‌شان معیوب شده سریعاً نسبت به رفع نقص آن اقدام کنند، چرا که اکثر همشهریان عزادار در این ایام از لباس تیره و مشکی استفاده می کنند که این امر باعث می‌شود ، مشاهده عابران پیاده مشکل تر و از طرفی ترددشان نسبت به شب‌های عادی در سطح سواره‌ بیشتر شود.

سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان به عابران پیاده هشدار داد: عابران پیاده نیز بایستی در رفت و آمد خود مراقبت کنند و حتی المقدور هنگام عبور از معابر از پل های عابر پیاده و محل های مجاز و خط کشی عابر پیاده برای تردد استفاده کنند.

وی افزود: از همشهریان و عزاداران حسینی(ع) تقاضا داریم در این شب‌ها تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و در صورت استفاده از وسایل نقلیه شخصی در محل‌های مجاز و پارکینگ های سطح شهر توقف کنند.

سرهنگ قیصری از دارندگان وسیله نقلیه خواست تا چنانچه قصد شرکت در مراسمات عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را دارند، وسیله خود را دورتر از محل برگزاری مراسم و در جایی که مشکل ترافیکی ایجاد نمی‌کند، پارک کرده و از توقف به صورت دوبله و یا توقف در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی و یا توقف در حریم میادین و تقاطع ها و یا مکان‌هایی که ایستادن ممنوع است، جداً خودداری شود تا با همکاری که در این زمینه، شاهد ترافیک روان در این ایام باشیم تا مراسمات به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار