مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به روند اجرای پروژه چهل اختران، بیان کرد: این پروژه نیازمند متولی مشخص است تا امور به شکل مطلوب پیگیری شود.
کد خبر: ۶۵۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 12 September 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا خاکی با اشاره به وضعیت اجرای پروژه چهل اختران، بیان کرد: در این پروژه سه بخش خدمات شهری، پارکینگ و تاسیسات شهری به عهده شهرداری است و این در حالی است که در بخش توسعه فضاهای عبادی مانند شبستان‌ها و تملک‌ها ناقص است.

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه در این پروژه 50 درصد تملک باقی مانده است، بیان کرد: عدم وجود مدیریت واحد و تخصیص منابع با توجه به گستردگی و جایگاه چهل اختران موجب شده است که تشکیل نهادی که متولی پروژه باشد بیش از پیش ضروری باشد.

خاکی با اشاره به اینکه شهرداری در زمینه پارکینگ وارد شده و ردیف‌هایی در نظر گرفته است، بیان کرد: در خصوص توسعه فضاهای شبستانی و عبادی اتفاقی نیفتاده است.

وی با بیان اینکه باید مدیریت متمرکز در قالب تولیت، کارگروه یا شرکت تشکیل شده تا بتواند به اهداف تعیین شده در این پروژه دست یافت، گفت: شهردای تمرکز را روی پارکینگ گذاشته و مشکلات حقوقی و قانونی حل شده است و اوایل سال آینده می‌توانیم احداث پارکینگ را شروع کنیم.

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) تاکید کرد: اگر بخش تملک کامل شود می توان از ظرفیت‌های خیرین و نهادهای فرهنگی، مذهبی و آموزشی برای توسعه کمک گرفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار