در ایام عزاداری امام حسین(ع) صورت می‌گیرد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از استقرار ناوگان آتش‌نشانی در محل برگزاری هیئات بزرگ شهر در ایام عزاداری امام حسین(ع) خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 12 September 2018

 

به گزارش تابناک قم،عباس جعفری با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در سازمان برای تامین ایمنی عزاداران حسینی، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی قم برحسب وظیفه ذاتی خود طبق سنوات گذشته از تمامی تکایا و حسینیه ها بازدید ایمنی به عمل می‌آورد تا مشکلی از این نظر ایجاد نشود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر اینکه تمامی مساجد و تکایا می‌توانند در خصوص مسایل ایمنی از آتش نشانی مشاوره گرفته و موارد غیر ایمن را مرتفع کنند، خاطرنشان کرد: همچون سال‌های گذشته ضمن این بازدیدها مباحث ایمنی به خادمان هیئات و تکایا گوشزد می‌شود تا مشکلات احتمالی رخ ندهد.

جعفری به استقرار خودروهای عملیاتی آتش نشانی در سطح شهر در ایام محرم اشاره کرد و افزود: استقرار در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، حسینیه شهدا، گلزار شهدا، مصلی، پردیسان، ورزشگاه حیدریان، حسینیه فاطمیون میدان بسیج، بقاع متبرکه امامزادگان شاه ابراهیم و شاه سید علی و مسجد جمکران که مراسمات ویژه‌ای در این ایام دارند پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین استقرار خودروهای عملیاتی آتش نشانی و اکیپ موتوری در روز تاسوعا و عاشورا و همچنین شام غریبان در مسیرهای منتهی به حرم مطهر جهت برقراری ایمنی دسته جات عزاداری امام حسین(ع) صورت می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار