معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم گفت: 150 امدادگر و نجاتگر، آیین های عزاداری دهه اول محرم الحرام را در این استان پوشش می دهند.
کد خبر: ۶۵۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 12 September 2018

به گزارش تابناک قم، محمد رضا بهرامی با اشاره به آغاز مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان در اقصی نقاط شهر قم افزود: معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان افتخار این را دارد که امسال نیز خادم عزاداران حسینی در مراسم عزاداری محرم بوده و نسبت به ارائه خدمات امدادی و درمانی اقدام کند.

وی ادامه داد: تیم‌های امدادی در دهه اول محرم، طبق سنوات گذشته در هیات های بزرگ مذهبی استان در دو قسمت خواهران و برادران برای ارائه خدمات امدادی و درمانی مستقر هستند.

وی تصریح کرد: به منظور آمادگی هر چه بیشتر و شناسایی نقاط ضعف و قوت خدمت‌رسانی در سال‌های گذشته چندین جلسه با سر تیم‌های امدادی و امدادگران برگزار شد و مسائل و موضوع های مختلف برای ارتقاء سطح خدمات در محرم امسال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بهرامی افزود: امدادگران در روزهای تاسوعا و عاشورا علاوه بر پوشش امدادی هیات های مذهبی، در مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت فاطمه معصومه(س) نیز مستقر هستند و به عزاداران حسینی خدمات امدادی و درمانی ارائه خواهند کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار