رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد
رئيس هیأت كشتي استان قم از ميزباني قم براي برگزاري پيكارهاي بين‌المللي كشتي فرنگي در اسفند ماه سال جاري خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ 12 September 2018

 

به گزارش تابناک قم،محسن وزیری اظهار کرد: تابستان سال گذشته آخرین میزبانی قم از یک رقابت معتبر بین‌المللی به نام جام یادگار امام (ره) با حضور کشتی‌گیران مطرح داخلی و خارجی از ایران و چندین کشور صاحب‌نام کشتی دنیا صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این میزبانی 18 تیم از کشورهای مختلف در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حضور وزیر ورزش و جوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند و رقابت‌ها به گواه تیم‌ها و کشتی‌گیران شرکت کننده از هر نظر سطح مطلوب و بالایی داشت.

رئیس هیأت کشتی استان قم در پاسخ به اینکه چرا تابستان امسال قم میزبانی رقابت‌های بین‌المللی جام یادگار امام را انجام نداد، عنوان کرد: مسابقات کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) در رده سنی نوجوانان قرار بود به میزبانی قم برگزار شود اما فدراسیون کشتی این رقابت‌ها را در سیرجان برگزار کرد.

وی افزود: در واقع فدراسیون کشتی باید یک میزبانی به سیرجان واگذار می‌کرد زیرا یک میزبانی به این شهر بدهکار بود، چون آنها قرار بود میزبان کشتی جام شاهد شوند که این اتفاق رخ نداد و به جای آن با توافقی که با فدراسیون داشتیم، میزبانی مسابقات امسال را به سیرجان واگذار کردند.

وزیری با تاکید بر اینکه قم قطعا در دوره‌های بعد میزبان این رقابت‌ها خواهد بود، یاد آور شد: احتمالا اسفند ماه سال جاری مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) در سال ۲۰۱۹ را بار دیگر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبانی می‌کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه کشتی‌گیران قم نیز در مسابقات بین‌المللی جام یادگار امام حضور داشتند، اظهار کرد: محمدامین جبالی‌فر به نمایندگی از قم در این جام به میدان رفت و در مجموع کشتی‌گیران کشورمان بار دیگر با قدرت در مقابل حریفان ظاهر شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار