در آستانه بازگشایی مدارس؛
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از برپایی نمایشگاه پائیزه ویژه بازگشایی مدارس در قم خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا ۲۵ شهریورماه پذیرای همشهریان است.
کد خبر: ۶۵۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ 11 September 2018

به گزارش تابناک قم، محمود سیجانی اظهار داشت: نمایشگاه پائیزه ویژه ایام بازگشایی مدارس با هدف تأمین کالا و تنظیم بازار ایام بازگشایی مدارس از ۱۹ لغایت ۲۵ شهریورماه از ساعت ۱۵ الی ساعت ۲۲ با تعداد ۹۰ غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برپا شد.

وی در ادامه افزود: نمایشگاه پائیزه با اولویت عرضه اقلام پرمصرف این ایام با قیمت‌گذاری حداقل ۱۰ الی ۱۵ درصد پایین‌تر از قیمت بازار، از جمله کیف و کفش، پوشاک، لوازم التحریر، مواد غذای و ... در حال خدمت‌رسانی به شهروندان استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در این نمایشگاه تعدادی از غرفه‌ها کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن و مرغ را با قیمت مصوب توزیع می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید ملی بیشتر کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه ایرانی می‌باشند.

سیجانی در ادامه بیان داشت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه حضور دارند و بر عملکرد غرفه‌ها نظارت می‌کنند و در صورتی که بازدیدکنندگان تخلفی را از سوی غرفه داران گزارش کنند به سرعت به تخلف گزارش شده رسیدگی می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار