مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: دفاع مقدس فراتر از نگاه گروهی و سلیقه‌ای بوده و روایت صحیح و دقیق آن، نیازمند میدان داری پیشکسوتان دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۵۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ 11 September 2018

 

به گزارش تابناک قم؛ «احمد حسینی» در دومین آیین نکوداشت پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان که در سالن اجتماعات تالار امیران برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین دشمنی با یک جامعه تلاش برای فراموشی دستاوردهای بزرگی است که سرنوشت آن جامعه را رقم زده است.

وی افزود: دفاع مقدس یکی از حوادث بزرگ و سرنوشت ساز است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، نقطه قوت و ثروت تمام نشدنی ملت ما محسوب می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ادامه داد: نگاه امروز ما به دفاع مقدس همان نگاه آن سال‌ها به این مقوله ارزشمند است که طی آن، همه اقشار جامعه در آن نقش و مسئولیت داشته اند و بنابراین برای حفظ و نشر آن دستاوردها و جلوگیری از تحریف و انحراف در آن نیز همان حضور پرشور، ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی تصریح کرد: دایره دفاع مقدس فراتر از نگاه سلیقه‌ای و گروهی است و روایت تاریخی دقیق و صحیح از آن، متوجه میدان داری پیشکسوتان دفاع مقدس است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار