در هر 2 بخش مردان و زنان
ورزشكاران استان قم در هر دو بخش مردان و زنان موفق به كسب مقام نخست پيكارهاي سال 1397 بولينگ قهرماني كشور شدند.
کد خبر: ۶۵۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ 11 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، بولینگ با وجود اینکه در کنار بیلیارد و بولس یک فدراسیون مستقل به شمار می‌رود اما در فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء یکی از رشته‌های جذاب، پرطرفدار و موفق است و ورزشکاران استان قم نیز در آن افتخار آفرینی می‌کنند.

در شرایطی که این رشته ورزشی مدتی است در استان قم نیز راه‌اندازی شده و امکانات مطلوبی برای رشد و پیشرفت دارد، دو ورزشکار بولینگ استان قم در ششمین دوره مسابقات بولینگ پیوند اعضاء قهرمانی مردان و زنان کشور موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شدند.

این در حالی است که تعداد ۳۰ ورزشکار مرد و زن از استان‌های مختلف کشور به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران در رقابت‌های سال 1397 بولینگ کشور با یکدیگر رقابت کردند و بهترین‌های بولینگ ایران در بخش پیوند اعضاء را مشخص کردند.

نکته قابل توجه این مسابقات حضور دکتر فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء در مکان برگزاری مسابقات بود و شرکت کنندگان برای کسب عناوین برتر ششمین دوره مسابقات بولینگ قهرمانی کشور در چهار سه گروه سنی بانوان و چهار رده سنی مردان رقابت کردند.

در بخش بانوان این دوره از رقابت‌ها و در گروه سنی 40 تا 49 سال دارنده چندین مدال طلا، نقره و برنز مسابقات جهانی ورزش‌های پیوند اعضاء و پرافتخارترین بانوی ورزشکار استان قم یعنی ثریا پارس‌لاری به نمایندگی از هیأت قم به میدان رفت و بالاتر از دیگر رقبا به مقام قهرمانی رسید.

در همین گروه سنی از بخش مردان ششمین دوره پیکارهای بولینگ پیوند اعضاء قهرمانی ایران، رضا اسکندری نماینده هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم بود که بالاتر از رقبای اصفهانی و کردستان خود، روی سکوی نخست ایستاد و دومین عنوان قهرمانی را برای تیم قم به ارمغان آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار