در لیگ دسته اول فوتسال ایران؛
تیم فوتسال الماس شهر قم در لیگ دسته اول فوتسال ایران به دیدار هبلکس خراسان رضوی می‌رود.
کد خبر: ۶۵۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ 11 September 2018

به گزارش تابناک قم، هفته دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور روز پنج شنبه هفته جاری برگزار می‌شود و نماینده فوتسال قم از این هفته وارد سطح دوم فوتسال ایران خواهد شد و در خانه از حریف خود پذیرایی می‌کند.

تیم فوتسال الماس شهر قم که جایگزین تیم منحل شده هیئت فوتبال استان است روز پنج شنبه ۲۲ شهریور از ساعت ۱۷ برابر تیم هبلکس خراسان رضوی به میدان می‌رود و بدین ترتیب اولین مسابقه خود در فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال را انجام خواهد داد.

الماس شهر پس از این که تیم هیئت فوتبال قم در لیگ ۹۶ از لیگ برتر فوتسال ایران سقوط کرد امتیاز این تیم را در اختیار گرفت و هزینه‌های حضور این تیم در لیگ دسته اول از آورده بخش خصوصی و کمک‌های متولی ورزش استان تأمین می‌شود.

هدایت تیم الماس شهر قم را در لیگ دسته اول، بهرام وفایی بر عهده دارد و بازیکنان این تیم را نفرات بومی فوتسال قم تشکیل می‌دهند. این تیم در گروه اول لیگ در گروهی ۹ تیمه قرار گرفته و برای صعود به مرحله نهایی باید در گروه خود اول یا دوم شود.

آخرین باری که یک تیم قمی در لیگ دسته اول فوتسال حضور داشت مربوط به سال ۹۵ است که تیم فوتسال آتلیه طهران قم با حضور در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی رسید و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار