رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از رقابت ۴ پینگ پنگ باز قمی در تور بزرگسالان کشور در اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 11 September 2018

به گزارش تابناک قم،محمد عموییان اظهار داشت: مسابقات تور تنیس روی میز بزرگسالان کشور در اصفهان از امروز سه‌شنبه آغاز می‌شود و ۴ بازیکن قمی در این مسابقات به میدان می‌روند در حالی که ترکیب تیم اعزامی قم را بازیکنانی جوان و کم سن و سال تشکیل می‌دهند.

وی افزود: این مسابقات در قالب ۴۶ گروه برگزار می‌شود که برخی از گروه‌ها ۳ نفره و برخی ۴ نفره هستند و از هر گروه ۲ نفر به جدول اصلی و حذفی مسابقات راه پیدا می‌کنند و ۳ پینگ پنگ باز قم در گروه‌های ۳ نفره و یک نفر در گروهی ۴ نفره مسابقه می‌دهند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: در گروه ۹ این رقابت‌ها سید محمد معین منتظری پینگ پنگ باز نوجوان قمی برابر محمد بوجاریان از توابع تهران و پوریا عبد الوند از لرستان مسابقه می‌دهد و در گروه ۱۶ میلاد عباسی از قم برابر دانیال کبیری از اروند خوزستان و شایان پیری از هرمزگان به میدان می‌رود.

عموییان بیان داشت: در گروه ۱۹، پویا وفایی از قم با آریا صادقی از تهران و کیومرث اصفهانی از خراسان رضوی دیدار خواهند کرد و در گروه ۳۵، سید علی سجادیان از قم حریف وحید غفرانی از اصفهان، اشکان ادهمی از خوزستان و محمد نظری از لرستان خواهد بود.

وی عنوان کرد: تیم تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر قم نیز هفته گذشته در مسابقات تور تنیس روی میز مرحله دوم کشور در اراک مسابقه داد که در رده نوجوانان، ۲ پینگ پنگ باز قمی تا جمع ۱۶ نفر برتر کشور پیش آمدند و در نوجوانان نیز ۲ بازیکن از قم در جمع ۶۴ نفر برتر قرار گرفتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار