معاون سیاسی امنیتی استانداری قم تاکید کرد:
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: راه اندازی بانک اطلاعاتی جامع مانع از موازی کاری در جمع آوری و استفاده از مشارکت های مردمی است.
کد خبر: ۶۵۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ 10 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، محمدرضا هاشمی در کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی استان قم عنوان کرد: مشارکت های مردمی نقش مهمی در رفع مشکلات نیازمندان و تحقق برنامه‌های مراکز حمایتی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم افزود: راه اندازی بانک اطلاعاتی جامع مانع از موازی کاری در جمع آوری و استفاده از مشارکت های مردمی است.

وی تصریح کرد: در جهت ارزیابی برنامه‌ها باید جلسات مربوط به مشارکت‌های مردمی به صورت پایدار و مستمر برگزار شود تا بتوان نقاط مثبت و منفی آن را سنجید.

هاشمی بیان کرد: با توجه به زائرپذیری قم باید وضعیت جمع آوری مشارکت‌های مردمی به ویژه در اطراف حرم مطهر ساماندهی شود.

وی گفت: موسسات خیریه زیادی در قم فعالیت دارند که تعدادی از آن ها نیز غیر فعال است در این باره باید با ارائه مهلتی 9 ماهه وضعیت این موسسات مشخص شود.

وی تاکید کرد: توجه به نیاز افراد نیازمند اهمیت زیادی دارد و با ساماندهی موسسات خیریه می توان به کمک ها و مشارکت های مردمی جهت داد و نظارت دقیقی نیز بر عملکرد موسسات داشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در مورد طرح نماد در مدارس بیان کرد: این طرح با عنوان نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان از آسیب‌ها با پیگیری‌های لازم تاثیر خوبی در کاهش آسیب ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید در قم کارگروهی برای اجرایی شدن طرح نماد تشکیل شود چرا که تعلیم و تربیت مساله‌ای مهم برای دانش آموزان در مواجهه با آسیب هاست.

هاشمی اظهار کرد: فرهنگ سازی اجتماعی و آگاهی بخشی جایگاه مهمی در مقابله با آسیب های اجتماعی دارد. در قم باید در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کرد و دستگاههای اجرایی نیز خروجی های خود را در مورد برنامه های فرهنگی و اجتماعی در حوزه کاهش آسیب ها ارائه دهند تا با ارزیابی دقیق وضعیت تحقق بودجه در سال‌های آینده مشخص شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار