شهردار منطقه چهار قم:
شهردار منطقه چهار قم گفت: با راه‌اندازی فاز سوم بلوار زائر یک کیلومتر دیگر از مسیر بلوار باقی مانده تا بلوار به کوچه 42 بلوار غدیر و مسیر بیمارستان امام رضا(ع) متصل شود.
کد خبر: ۶۵۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ 10 September 2018

به گزارش تابناک قم،مجید متین‌فر با بیان اینکه در ماه‌های اخیر در حوزه احداث شوارع چند خیابان اصلی در منطقه چهار احداث شد، اظهار کرد: از جمله این پروژه‌ها بلوار حضرت خدیجه(س) حدفاصل میدان مرجعیت و بلوار پیامبر اعظم(ص) است که کمک خوبی به کاهش ترافیک محدوده کرد.

شهردار منطقه چهار قم افزود: با احداث این بلوار افرادی که از محدوده منطقه می‌خواهند به سمت میدان 72 تن و تهران حرکت کنند دیگر نیازی نیست وارد هسته مرکزی شهر شوند و از این بلوار می‌توانند وارد مسیر میدان ولیعصر(عج) و کمربندی امام علی(ع) شده و به میدان 72 تن دسترسی پیدا کنند.

متین فر با بیان اینکه بلوار زائر دیگر پروژه‌ای است که در منطقه به سرانجام رسیده است، افزود: این بلوار حدفاصل پل انقلاب تا ورودی شهرک قدس و شهاب گازسوز به طول هزار و 700 متر آماده بهره‌برداری شده است و ادامه مسیر نیز با رفع مشکلات با شرکت آب و فاضلاب در دستور کار منطقه است.

وی اضافه کرد: یک کیلومتر دیگر از مسیر بلوار زائر باقی مانده تا بلوار به کوچه 42 بلوار غدیر و مسیر بیمارستان امام رضا(ع) متصل شود که در مرحله اخذ پیمانکار است و این پروژه به صورت دو بانده تا این کوچه ادامه خواهد یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار