استاندار قم:
استاندار قم گفت: در شرایط کنونی کشور به همان وحدت و ایثارگری نیاز داریم که رزمندگان عزیز در سال‌های دفاع مقدس از خود نشان دادند و باعث نزول برکت خداوند به جمع آن‌ها شد.
کد خبر: ۶۵۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 10 September 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در مراسم تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس که صبح امروز در تالار امیران برگزار شد، عنوان کرد: هدف از تجلیل ایثارگران، یادآوری فداکاری‌ها و ایثارگری‌های گذشته است؛ جمع ایثارگران و پیشکسوتان حاضر در این جلسه نماد یک تشکل دینی، انسانی و محبت آمیز هستند.

وی افزود: در دفاع مقدس، انسجام، اتحاد و وحدتِ هدف شکل گرفته، باعث رسیدن به پیروزی‌هایی شد و این یک الگو تمام زمانی و مستمر برای پیروزی‌هایی است که نظام جمهوری اسلامی آن را دنبال می‌کند.

استاندار قم ادامه داد: این وحدت و همدلی یک الگو و سرمشق برای تمام کسانی است که در نظام جمهوری اسلامی دارای مسئولیت هستند؛ وجود انسجام و وحدت می‌تواند در همه عرصه‌ها کارساز باشد.

وی با اشاره به وضعیت کنونی کشور بیان کرد: در شرایط کنونی کشور به همان وحدت و ایثارگری نیاز داریم که رزمندگان عزیز در سال‌های دفاع مقدس از خود نشان دادند و باعث نزول برکت خداوند به جمع آن ها شد؛ در دنیای سیاست و مسائل کشور این الگو می‌تواند کارساز باشد، به شرطی که تمام گروه‌ها و جناح‌ها علی رغم تمام اختلافات فکری با حفظ وحدت هدف، این مسیر را طی کنند تا به نتیجه مطلوب برسند.

صادقی تصریح کرد: در کتاب "هنر تحریم ها" اثر ریچارد نفیو که مسئولیت میز ایران در وزارت امور خارجه آمریکا را داشت، مشخص است که بر اساس یک راهبرد دقیق سیاسی_اجتماعی در داخل کشور برنامه ریزی تحریم‌ها را انجام می‌دهند، یعنی ارزیابی و آسیب شناسی انجام می‌شود و آنجایی که خلا انسجام دیده شود را به عنوان یک نقطه فشار بر جمهوری اسلامی انتخاب می‌کنند؛ این چیزی است که باید برای خنثی سازی برنامه‌های دشمن به آن توجه کنیم.

وی عنوان کرد: انسجام زمانی حاصل می‌شود که بتوانیم در کنارهم کلیت حاکمیت و نظام را در یکپارچه ببینیم، جداسازی قوه مجریه از دیگر قوا یا بخشی از حاکمیت به عنوان نظام اجرایی و توقع رفع تمام مشکلات از آن، نمی‌تواند مشکلی را حل کند، باید یکپارچکی لازم را رعایت کنیم و در مقابل دشمن یک دست واحد باشیم تا دشمن متوجه شود که جمهوری اسلامی با وجود عناصر فهیم و آینده نگر خود، کاری خواهد کرد که او به اهدافش نرسد.

استاندار قم گفت: کشور با مشکلات اقتصادی، تحریم مواجه است و فقط می‌توان با حفظ وحدت و روحیه جمعی نقشه دشمن را نقش بر آب کنیم؛ در عرصه سیاسی باید این نگاه وحدت آمیز حاکم باشد تا صدمه‌ای به کلیت نظام نرسد.

لازم به ذکر است در انتهای این مراسم، از کتاب "آرام بی قرار" شامل خاطرات سردار محمد بنیادی رونمایی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار